Det sket sig.

Klockan 05:30 klev jag upp för att ta tempern för att se om jag kunde åka till Stockholm eller inte.
Jag hade 39 i feber så det var att utesluta.
Jag ringde Patrik och berättade den dåliga nyheten, han sa att han var ledsen att jag var sjuk men att jag skulle krya på mig.
Jag fick lite dåligt samvete då, men gick och la mig igen.
När jag somnade drömmde jag världens sjukaste och hemskaste dröm.
Jag drömmde att Patrik hade ett okänt ex som min vän Ida tydligen hade sett Patrik tillsammans med.
Hon berättade vad hon hade sett och jag blev rasande.
När jag träffade Patrik slog jag honom så mycket jag bara kunde och skrek åt honom att jag aldrig ville se honom igen.
Han nekade till att han hade varit med någon annan, men någon minut efter dök det okända exet upp och förklarade att allt var sant och att hon skämmdes.
Vid det här laget vaknade jag och hade en stor lust att döda Patrik.
Självklart var det bara en dröm och jag fick ganska snart väldigt dåligt samvete,
han är ju trots allt det finaste jag har.
Jag tror att det var lite som en reaktion på att jag inte kunde följa med, jag har ju faktiskt verkligen längtat efter det.
Nu istället för att vara i Stockholm med Ida, Patrik och Per sitter jag här i min ensamhet och äter medeciner, dricker te och tycker synd om mig själv.
Tänk om jag bara hade fått följa med, vad sjukt kul och mysigt det hade varit.

Snart är det iallafall påsklov och Monica och gänget kommer upp, det ska bli fruktansvärt roligt!
Sitta och grilla nere vid Kallsjön och sola, det är verkliga livet.

image40

Dagens fråga: När man är hungrig äter man och sen blir man mätt. När man är törstig dricker man men vad heter det då?

Jenny Sellsve



Patrik Andersson

Kommentarer
Postat av: err

Man blir mätt då också antagligen..Mätt på vatten o_o

2007-04-15 @ 01:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback