John Lennon-besvikelse och rågfras.

Idag stannade jag hemma från skolan för jag kände att det bara blev för mycket.
Mamma hade överseende och lät mig stanna hemma.
Jag väckte iallafall Johan och skickae iväg honom, sen gick jag och la mig igen.
Klockan 11:00 blev jag väckt av ett sms, i smset stod det "jag älskar dig!" fast minst 20 gånger, det roliga var sen att i mitten av smset såg jag en liten felskrivning, det stod "jag älskar ägg", och sen fortsatte "jag älskar dig".
Smset var självklart från Patrik så jag skrattade lite och somnade om igen.

Nu är klockan typ halv 3 och jag har vaknat igen.
Det var så skönt att få sova ut och bara strunta i precis allting för en stund.
Jag tänkte att jag skulle göra en bra start på dagen och låta John Lennon få säga sitt i högtalarna och kanske ta mig en tallrik med fil och rågfras.
Dessvärre kom jag på att John Lennon har jag glömt hemma hos Patrik som i sin tur just nu är på väg till Borlänge.
Pain!
Kände därför inte för någon rågfras heller.

Hittade förresten en väldigt fin bild på Östersund igår, se och beskåda.
image50
Rådhuset och hamnen.

Dagens födelsedagsbarn: Conan O´brien, som är född 1963. Jag tror också att min mor och Patriks mor är född samma årtal, men jag ska inte lova något.

Jenny Sellsve

Kommentarer
Postat av: morsan

Fel,fel,feel... Patriks mamma är yngre än din mamma. Gissa hur mycket?? Du borde veta.

2007-04-18 @ 18:04:36
Postat av: Jenny Sellsve

Jag var lite tveksam om det var 1962 eller 1963, har jag fel? Kanske är det 62 då?

Postat av: Jane

ibland kan det vara skönt att bara strunta i allt för en stund, absolut. :D

2007-04-18 @ 19:50:08
URL: http://jane.webblogg.se
Postat av: olivia

hihi, jo jag har förstått det. har läst din blogg ett tag nu, och jag tyckte det var så kul då min kompis började prata om the bläcksfisks för jag läser ju faktiskt din blogg rätt ofta! haha :)

2007-04-18 @ 22:09:44
URL: http://oliviabergvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback