Let the sun fall down.

Ny dag. Fortfarande hostig och lite småhes men det börjar klarna upp.
Det blåser fortafarande hur mycket som helst här hemma också, så gå ut är det inget tal om.
Jag förstår inte Monica och resten av släkten som hade tänkt att gå ner till sjön och grilla i det här vädret!
Jag valde att stanna hemma och avstå från grillningen, det kändes lite för riskabelt.
Min dag har annars inte varit så händelserik, jag har mest legat och sovigt och druckit te.
Min far var därmot så snäll att han åkte på affären och köpte Piggelinglass och riskakor, sourcreme onion.
Så en Piggelin och några få riskakor har jag lyckats klämma i mig.
Alla har börjat klaga på att jag är så mager igen, men det är väl inte så konstigt när jag varit sjuk så länge, man orkar bara inte äta då.
Men så fort jag blir frisk igen och får tillbaka aptiten ska det bli massor med mat för hela slanten, man vill ju inte gå  och bli benig, som alla säger.
En rolig nyhet har jag faktsikt också idag, jag ska åka till Bulgarien i sommar.
Det ska bli jätteroligt eftersom jag inte varit utomlands sedan jag var 8, då vi var i Cypern.
Jag ska åka dit med familjen i Augusti eftersom min far fyller 50 då.
Jag har alltid sagt att när man fyller 50, då är man gubbe, så min far fylller gubbe och min bror fyller moppe, det är roligt.
Hur som helst så ska det bli skönt att åka till Bulgarien och bli lite brun, jag har längtat efter att få åka bort länge nu.
Jag ska ju dessutom åka till London med Patrik i sommar, får se när det blir bara, det känns ju som att jag har ganska fullt upp nu i sommar, jag ska ju faktiskt jobba några veckor också.
Men det är inte annat än till att planera och få tiden att räcka till, en underbar sommar kommer det att bli iallafall, garanterat.

Nu får det bli en slags avrundningn här, för jag måste springa iväg och fixa lite saker.
Jag skriver mer närmare mot kvällen.

image42
Gammal bild på mig och Emmy när vi gick i 7an, någon slags fjälltur.


Jenny Sellsve



Kommentarer
Postat av: Joel

Fel! Bilden på dig och emmy är nog när vi var på tossön och badade innan vi skulle avsluta skolan inför sommaren :)

2007-04-08 @ 00:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback