Oh Susie, Svullo.

Ända sedan jag kom hem har jag bara känt för att tröstäta, kolla på TV och lata mig rejält.
Det har jag faktiskt gjort också.
Jag köpte något nyttigt bröd på affär´n ICALL (fyndigt namn, jag vet) som var supergott!
Kommer inte ihåg vad det hette riktigt men gott var det.
Köpte också en underbart god mango, baugette med vitlökssmör och lite nachos.
Perfekt uppbullat för att tröstäta och se på TV.
Tröstäter gör jag förövrigt för att jag står inte ut med Järpen, för att jag börjar få lite panik angående avslutningen och för att jag är en aningen underviktig.
Alltså, massviss med bra skäl till att äta en massa.

Jag fick dessuto igår för mig att jag ska baka en massa olika sorters kakor och bullar och annat.
Inte för att äta själv, utan för att ha något att locka hit nya vänner med. Nejdå, men baka är ju faktiskt trevligt och alla blir glada i slutändan som får ta del av det.
Det konstiga är att alltid när man bakat så får man helt plötsligt massviss med gäster, det är som om dom visste att man hade bakat, för det är så precis.
Men nog om mat och bakning nu.

Jag tog tillbaka min John Lennon-skiva idag, som jag hade glömt hemma hos Patrik, men när jag skulle lyssna på den upptäckte jag att den hackade!
Katastrof.
Som tur var så fanns Bob Dylan där att rädda min mycket obekväma situation.
Sen dess har det varit Bob Dylan i lurarna hela dagen.
Men nu är det dags för lite gammal 90-talsmusik.
Jag är egentligen inte så förtjust i 90-tal (trots att jag är född då) men det finns en del bra låtar på den här skivan.
En av de bästa låtarna är med Secret Service-Oh Susie, den väcker gammla minnen sedan 97 där någongång och är faktiskt fin.
image58
"We where much to young"

Jenny Sellsve

Kommentarer
Postat av: Lisa

jaa, visst är det! :D vilken härlig somrig blogg du hade :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback