Sunny Beach/Nessebar.

Jag tänkte att jag måste ju länka till Expressen där det står om The Bläckfisks, jag själv tycker att det är en ganska rolig artikel. Se och njut. http://expressen.se/noje/1.637963

För er som inte orkar kolla kan ju åtminstonde njuta av den snygga bilden som publicerades.
image46
Synd att Fabian inte ens han börja sin mästerliga dans.

Dagen har annars gått relativt snabbt och det känns som att idag har inte mycket nytta förekommit.
Jag har inte gjort mer än att skriva här, lagat mat, läst Expressen och kollat in Bulgarien lite närmare.
Nessebar, heter det dit vi ska åka och det ligger cirka 5 km ifrån Sunny Beach.
Men Sunny Beach känns mer som ett ställe man ska åka till om man vill supa och festa, jag vill mest uppleva sevärdheter och sola på vackra stränder.
Kanske möjligen att jag åker till Sunny Beach just bara för att se om rykterna är sanna.

Här är en bild från dit vi ska iallafall. Bli avundsjuka.
image47

Jag visade min mor hur blogg.se fungerade idag också och hon kollade in min blogg och verkade faktiskt vara positivt överaskad över min blogg.
Hon funderade på att själv skaffa en, det hade varit lite roligt.

Nu fick jag höra att Modo Hockey tog SM-guld också!
Vilken lycka.
Det går helt plötsligt konstigt bra för både mig och laget jag hejar på, det är lustigt men roligt.
MODO♥SM-guld=sant!

Jenny Sellsve.




Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag blir avundsjuk på er resa.
Vilken snygg blogg du har!
~Vilket underbart väder vi har haft idag! Jag älskar det!~

Postat av: anna

modo vann (A) jag ska till grekland i sommar :D jihu

2007-04-15 @ 16:39:43
URL: http://annaidacathrine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback