Jul i vårt hus.

Klockan är tjugo minuter i tre och jag kan inte sova. Det är julaftonsnatt och tomten borde redan vara här.
Vart är han?!

Jag längtar lite tills jag vaknar om några timmar och får äta ost och kex (det är ett av det bästa på julafton).
Jag längtar också till julklappsöppningen, jag vill se när de ska öppna mina prersenter, sånt är kul.

Hmm, varför skriver jag egentligen? Jag är för trött för det ju.
Jag tror jag ska sova.
Om jag tänker på osten kanske jag somnar..
Mmm, ost..

Det var någon som hade kommenterat om min resa till Negerbyn, det var kul.
Tack för informationen, nästa gång kanske jag tittar förbi i din stuga och mugglar med mig lite dynamit.

Det var allt för mig innan jag somnar på plats.

GOD JUL- Jenny Sellsve

Kommentarer
Postat av: Joel

Pappa sa att det var mitt fel att Tomten inte kom i år =(

2007-12-25 @ 23:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback