20 bra saker i mitt liv.

Jag tänkte, bara för att göra mig själv posetivt inställd till livet, ha ett litet inlägg där jag skriver alla bra saker i mitt liv, stora som små.^^

*Mitt genomsnitt av unika besökare på min blogg ligger runt 14 om dagen, inte illa.^^
*Jag hade en underbar födelsedag igår.
*Jag har Patrik, vad kan bli bättre?
*Imorgon kommer Monica Persson hit och hälsar på. Som jag längtat!
*På fredag blir det tjejkväll med vännerna hemma hos mig. Mys.
*Samma fredag blir det Åre med klassen för att se på VM, mindre kul men lätt värt.
*Jag är grym på alfapet.
*Patrik ska spela i Åre på lördag, folket älskar honom helt enkelt, bara att konstatera.
*Han ska efter det antagligen hem till mig.
*Det gick bra på nationella provet i svenska kändes det som.
*Jag är mindre hatisk till jävliga ex.
*Det har varit solsken 3 dagar i rad ute nu. Dessutom blir det bara ljusare och ljusare om dagarna.:)
*Hela min familj är stormförtjust i Patrik, han har gjort ett bra jobb, de brukar vara svårflirtade.
*Jag och Elsa har varit duktiga på att inte prata politik nu på ett tag. Får se hur länge det håller, jag har varit oerhört nära ett par gånger men bitigt mig i läppen.
*Jag fick en jätterolig present av Madelene Olsson. Läs inlägget "Födelsedag och kärlek."
*Jag har fått låna pappas jobbs kamera, så nu kan jag ta lite bilder.
* Imorgon ska vi börja sätta igång med att sätta upp en pjäs på teatern, jag själv ska lägga fram ett förslag om att ta Jessicas novell "Sönderskurna själar." Ruggigt bra, hon är så sjukt bra på att få med känslan i det hon skriver.
*Jag är superpepp på nationella (svenska) imorgon. Sak skriva uppsatts och jag hoppas verkligen inte att jag får total hjärnsläpp som jag brukar ha en tendens till att få under viktiga prov. 
*Jag har en massa pengar, pengar gör mig lycklig. Inte att använda dem men bara ha dem och veta att jag kan använda dem!^^
* Jag har lyckats skriva 20 punkter om saker som är bra i mitt liv, stort framsteg.

Jenny Sellsve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback