Allt för att roa mig själv.;)

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Oj, svårt. Jag tror ingen skulle bli förvånad oavsätt vad det gällde, de är vana, jag är alltid så överaskande.^^

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Smart, ha humor och gärna lite politiskt insatt.

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Hmm. Jag har blivigt kallad Benny, Jynne Majonnäs, JennyJak, Nenne och älskling.^^ 

Hur var du som barn?
Riktigt djävla pratglad. Babblade på om allting och frågade om allting, jag var nog aldrig tyst.

Vad tycker du om fildelning?
Jag har ingen åsikt, men varför inte?

Varför bloggar du?
Stimulera mitt ego?

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Kärlek är ju en slags vänskap det med, men vännerna och kärleken betyder lika mycket.

Vad kan man leva utan?
Kött, moderater, bruna bönor och infuensa.

Vilket är viktigast hos din partner?
Han ska inte vara för utseendefixerad när det gäller honom själv men gärna allmänbildad och musikalisk.
Sen har jag lätt att falla för långhårliga killar.

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Inte direkt, men det kommer väl en vacker dag då det regnar ute.

Hur ofta lagar du mat hemma?
Varje dag i och med att min familj äter kött och det gör inte jag, så jag blir så illa tvungen.^^

Vad skulle du göra med ett friår?
Jag skulle försöka skaffa mig ett jobb och bara leva livet så gott det gick.

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Ingen aning.

Hur svarar du i telefonen?
"Hej jag heter Jenny vad heter du?" Eller "Kungens badrum" eller bara "Hej" Det beror på vda jag känner för.

Är du pinsam på fyllan?
Pinsam och pinsam, jag är mest kåt.xD (ironi)

Vilken var din första konsert?
Jag kommer inte ihåg..:/
Räknas allsång nere vid kallbryggorna som konsert?

Hur ser folk dig?
Dom ser mig som sexgalning har jag fått höra, hur de har kommit fram till det förstår jag faktsikt inte riktigt, men det bjuder jag på.^^
Annars så ser de flesta mig som en maktgalen teaterapa skulle jag tro.

Människa som gör dig enbart ledsen?
Enbart ledsen? Ingen, jag klarar av hårda ord och slag, jag har ju mig själv.

Människa som gör dig enbart glad?
Ingen är perfekt men Nadja är en hejare på att få mig skratta, eller vi får varandra att skratta, hon är nog den som är bäst på det.
Sen Patrik gör mig lycklig, oftast i alla fall. 

Värsta känslan?
När min vän Linda gick bort, det är den största bördan jag bär på.

Favorit tv-program?
Ja du. "Så ska det låta" är ju kul. Sen så brukar jag faktiskt inte titta på TV så ofta, det blir vad det blir.

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
En dag med solsken och en dag med Patrik. Det är aldrig fel.

När grät du senast?
Igår, jag hade så hög feber att tårarna bara rann.

Är du vidskeplig?
Jo, lite antar jag.

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
 Hela min barndom.

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Nej, fy satan. Trost att kungen är ganska söt.^^

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Ta livet av mig, jag är så sjukt nyfiken på vad som händer efter döden,
men sammtidigt är jag sjukt nyfiken på vad som händer i livet så jag får ha tålamod helt enkelt.

Vart går din drömresa?
London

Vem är ditt drömragg?
Jim Carrey, helt klart.

När blir man vuxen?
Åldersmässigt så är det ju 18, men annars så bestämmer man väl det själv.

Vill du säga förlåt till någon?
Nej, jag har inte gjort något fel.

Vem är din hjälte?
Patrik! (Sjöstjärnan i svampbob fyrkant.)

Vad tror du på?
Jag tror på mig själv.

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
För att visa upp mig när jag har sex med någon jag egentligen inte ens gillar framför en kamera?
Hmm, låt mig se... Pass.

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig
Alla är ju snygga men beroende på i vems ögon så jag väljer nog lycklig.

Vad är lycka?
Hitta sig själv och tro på vad man gör.

Vilka personer beundrar du?
Patrik, för hans sätt att uträtta saker och sammtidigt få det bra, men också för att han är så otroligt begåvad och för att han älskar mig.:) 

Vem var din första kärlek?
Kärlek som när man var liten eller första seriösa förhållandet?
När jag var liten var det David Lindqvist, han sitter förövrigt i rummet brevid och spelar dator med min lillebror.
Förhållandet var nog med Jon Halvarsson, han var min första riktiga kärlek.

Vem har makten i ditt liv?
Ingen. Jag har makten och utnyttjar den.

Har du någon dold talang?
Jag kan prata som Bella och Teo och andra konstiga bebisröster.

Har du mobbat någon?
Nej, det kan jag väl inte påstå eftersom jag själv var en av offren när jag var yngre.

Har du någon fobi?
Ja, jag har en extremfobi för vatten och nålar.

Vad är det pinsammaste du gjort ?
Massor med saker, men jag bjuder på mig själv.;)

Jenny Sellsve

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för kommentaren i min blogg. du har faktiskt rätt. jag stör mig lite på det den där annonyma skrev, för jag menar hon jag skrev om vet vad jag tycker om henne, hon vet att jag tycker hon är en idiot, så...

2007-02-25 @ 17:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback