Ännu fler meningslösa frågor och svar.;)

Vilken svordom använder du mest? Fan, tror jag. Är det riktigt illa kan det komma könsord, annars så svär jag inte allt för ofta.

Äger du en iPod? Nej, jag behöver ingen, för mig räcker det med en cd-spelare.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06:45 och 16:30.

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute? Öh? Jag använder inte flip-flop överhuvudtaget, man hör ju på namnet att det inte är något att ha.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Beror på i vilket sammanhang, jag är lite blyg.

Vilken var den senaste filmen du såg? Cat race. Har sett den förut, ganska rolig i mellan åt.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Tårta, kamera och en resa till USA.

Har någon någonsin kallat dig lat? Ja, pappa brukar få stå för det. Annars, nej.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, jag kan sova när som helst och var som helst.

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? The Beatles-1.

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Chokladmjölk, jag tycker vanlig mjök smakar underligt.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja, fast jag har en tendes till att glömma bort vad det handlar om.
.
När var senast någon stötte på dig? Igår.

Vad åt du till middag? Middag och middag, jag åt nachos.^^

Använder du huvtröjor? Ehm? Jaa, det händer.

Kan du vissla? Jajamensan, fast inte så bra.

Har du någonsin deltagit i en demonstration? Yes! Jag har demonstrerat mot sänkt A-kassa två gånger.

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Kärlekstunneln med alla gulliga små ljud. Nej, jag vet faktiskt inte.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Jag vet att vissa gör det, men det är ju dom som förlorar på det, inte jag.

Vilket riktnummer befinner du dig i? 0647

Tittade du på tecknat när du var liten? Liten? Jag gör det än. Inget går upp mot en Disneyklassiker.

Är du blyg inför det motsatta könet? Nej, jag är mer blyg för tjejer, dom är så underliga.

Vilken film kan du alla replikerna till? Moulin Rouge, White Oleander och de flesta Disneyfilmer.

Äger du några bandT-shirts? En The Clash. Men jag vill ha en The Ramones.

När flög du senast? I sommras tror jag. Jag och Ida skulle åka till Stockholm för att hälsa på hennes mor.

Läser du för skojs skull? Självklart, varför skulle man annars läsa?


Pratar du några andra språk? Jag kan jämska, engelska och lite grekiska.

Har du gråtit offentligt? Jo, ibland spricker det när man ser på någon sorlig film. Begravningar är ju inte heller så roliga.

Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop.

Vilka gör du, önskningar eller planer? Jag önskar först och ser sedan till att det blir så om det är värt det, det är mest effektivt.

Försöker du alltid lära dig nya saker? Nej, det blir automatiskt.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? Jag ville pierca mig i underläppen men Patrik tyckte det var en dålig idé. Jag är nog glad att jag inte gjorde det också.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej, absolut inte, man betalar för sig själv första dejten sen kan man få fjolla bäst man vill.

Kan du kasta macka? Självklart, jag är grym på det. (Not.)

Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, men jag vill.

Vad har du med dig in på bion? En kär vän och en riven biljett.

Vem är din favoritlärare? Det är nog Ulrika Haglund, min engelskalärare.

Har du någonson dejtat någon av en annan ras? Ras? Konstig fråga tycker jag. Räknas Dalmas som ras så, ja.

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? Nej, dessvärre inte. Det är nog inte riktigt min stil. Därmot om jag känner honom sen innan så är det ju insidan som räknas.

Gillar du att flyga flygplan? Borde jag det?

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Musikalisk, smart och sinne för humor. Gärna romantisk också.^^

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv? Konstig fråga. Klart jag själv inte tycker det, men jag får för jämnan höra av vänner och liknande att jag har kass killsmak.

 


När sov du senast på golvet? Då The bläckfisks uppträde på norrsken så sov jag och Patrik på Mandas golv i brist på sovplatser.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Jag fungerar aldrig, jag är trasig.

Äter du frukost dagligen? Nej. Jag mår oftast illa om mornarna.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Njaa, ibland.

Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna? Nej, jag är klassens ängel. *host*

Vilken är din favoritfrukt? Mango!

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Neej. Jag tuggar på det som känns rätt för stunden.

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 17.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nja, jag är inte så duktig själv men försöker, men jag stör mig när jag ser andra som gör fel.

Tror du på liv på andra planeter? Ingen aning.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Det var nog Patriks ex tror jag, eller så var det min lärare Joanna.

Tror du att Gud är man eller kvinna? Varken eller.

Vad var det sista du åt? Ett äpple.

Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta.

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Ingen aning.

Gillar du senap? Ja, men ketchup är det vidrigaste som finns.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Du lever ju i alla fall.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej, men det hade varit coolt att prova.

Sover du på sida, mage eller rygg? Lite hur som helst, det har hänt att jag vaknat upp i min egen garderob.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Hmm, Astrid i White Oleander.

Har du någonsin köpt något från eBay? Nej.

Tycker du om att krama folk? Det beror på hur jag känner för dem. Jag är därmot inte så jättekramig av mig, nej.

Skulle du säga att du är trendig? Haha! No way.

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera? Bli smickrad och förklara att jag faktiskt har en pojkvän.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Kommer inte ihåg vad hon heter nu bara för det. Annars Ronja Rövardotter ett par gånger.

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? Jag är inget jättefan av Star wars så jag avstår från att svara.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, det är irritersamt. Jag känner mig bortglömd om de inte ringer om de sagt det.

Vilka böcker har fått dig att gråta? Ja, det har hänt.

Tycker du att du är attraktiv? Jag är inte missnöjd med mitt utseende och har fått höra det av andra ett antal gånger så jag antar det.

Vad är du allergisk mot? Pencelin och kiwi.

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förplikterser? Det är upp till var och en. Är båda med på det så varför inte?

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Eh, jag äter inte kött, jag är vegetarian.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Jon, har min mamma talat om för mig.


Kommentarer
Postat av: olivia

nu snor jag den här listan av dig, hoppas det är okej!

Postat av: Anonym

Damn. om du hade hetat Jon hade vi hetat samma ju

2007-02-19 @ 17:32:29
Postat av: anna

oj vilken lång lista :) men rolíg

2007-02-20 @ 19:54:13
URL: http://dagenspresent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback