En ny dag.

Min.

Den vackra bilden ni ser här ovan är faktiskt en bild som är gjord speciellt till mig.:)
Ännu en anledning till att känna mig älskad.
Jag blir så glad.^^
Det tog tre timmar att göra bilden och det är en kille från Östersund vid namnet Ante som gjort det, ni måste medge att den är riktigt snygg.;)

Jag har kommit fram till att jag fått väldigt mycket den senaste tiden.
I torsdags fick jag bland annat en ros av Joel Wulff, han är så snäll och jag blev jätteglad.
Inte nog med att jag faktiskt fick en resa till London som tidigare nämnt (tål att nämnas igen) i
fördelsedagspresent av Patrik.
Jag har ju också fått den äran att få en monolog skriven åt mig av min egna stora idol.
Alla dessa saker gör mig så oerhört lycklig!
Tack till er som bidrar till det.:)

Dagen annars har mest bestått av sömn som vanligt, det var Elsa som ringde och väckte mig den här gången.^^  Tack Elsa.:P
Jag har också kollat på reprisen på "Så ska det låta" och ätigt en tredjedels pizza.
Ikväll är det melodifestivalen och det lär jag ju bli tvungen att se på, i brist på annat att göra.
Förövrigt fick jag veta att det är massa musikgrejs i stan onsdag, torsdag och fredag.
Torsdag och fredag ska jag faktiskt in och kolla eftersom Patrik ska uppträda.
men på lördag skulle det tydligen också vara någonting, Elsa snackade om något.
Får se om jag kanska ska se på det också då.

Nej, nu börjar det dra ihop sig till att hitta på något, bara det att det är så himla tråkigt hemma när inte min bror är här, blir uttråkad på en gång.
Men men, livet är tufft.

Jenny Sellsve.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback