Familjegeni i bilder.

Jag tog mig friheten att ta lite kort igår. (flummvarning på det mesta.)
Jag tänkte i alla fall beskriva gårdagens kväll med lite bilder.
(vänterklicka på bilderna för att se dom i strörre format.)

 Kvällen började med att jag hittade mina något assnygga solbrillor.

                              Patrik ville också testa dem. Han såg bättre ut i dem än mig. Osis.
         
 Även far min tog sig friheten att testa dem. Jag och Patrik kom fram till att det var nog pappa som var mest good looking i dem. Söt och smickrande bild på min kära far.


Efter att ha testat mina snygga brills så satt vi igång och spelade Famlijegeni hela familjen.  Mamma ser djupt konsentrerad ut, nog mest konsentrerad på kameran än på spelet.^^

Men tro det eller ej, min kära lillebror Johan vann faktiskt trots sina tokdumma komentarer till alla frågor. Patrik blev lite bitter som det ser ut, antagligen för att han inte vann, men han var ju med i striden i alla fall.;)

Under kvällen fortsatte jag att fläta min älsklings hår också.  Här är ena sidan av hans flätade hår. För övrigt inte en så smickrande bild. Men man får ha överseende.

Kvällen slutade med, som alla andra kvällar, att vi gick och la oss.
Här skulle jg egentligen ha en bild på Patrik när han ligger ihopkurad under mitt täcket, men det kanske inte är så uppskattat av riktigt alla så jag låter bli, bara för att jag en god svensk medborgare.

Jenny Sellsve

 
  
                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback