Födelsedag och kärlek.

Ledsen att jag inte hunnit skriva förens nu, men jag har ju som sagt fyllt år och det har varit fullt upp.
Jag har haft en bra födelsedag med mycket kärlek.
Mormor, Leif (gummimorfar), farmor och farfar kom och jag fick 500 kr var av dom.
Snälla människor.
Av mamma och pappa fick jag kläder för 1600, datorväska och en sånhär liten sak man sparar saker på från datorn, kommer inte ihåg vad det heter.
Av lillebror, 500 kr där också, snäll bror har jag i varje fall.
Bästa presenten fick jag av Patrik, jag är fortfarande i shocktillstånd.
Jag fick nämligen en resa till London, över eventuellt sportlovet,
vad säger man? Tack? Jag blev i varje fall målös och fick knappt fram något att säga.
Kanske tolkades som att jag inte blev glad, men det kan jag säga med övertygelse att jag verkligen blev.
Tror inte jag hade kunnat hitta någon bättre kärlek än Patrik Andersson, han har verkligen allt.
Nu sätter jag igång och skryter igen, det ska jag låta bli.^^
Men han är verkligen en stjärna.:)
Men jag har faktiskt fått en present av Madde idag också, som jag redan hade listat ut så var det någon slags sexleksak, det var som tärningar man slog som det stod olika saker man skulle göra med sin partner, som dessutom var självlysande.xD Haha så himla typiskt Madde!^^
Nog om födelsedagen nu.

Idag, idag så åkte jag medPatrik på bussen och vi hoppade av på skolan.
Han åkte iväg mot stan med Mikael Ramh, som tydligen hade varit i Åre.
Jag gick upp på skolan och kände hur riktigt dåligt jag började må, jag ringde mamma som skickade pappa att hämta mig.
Nu sitter jag här igen i min ensamhet och gruvar mig smått inför imorgon då vi ska ha nationella prov igen i svenska, svenska är ganska roligt i och för sig men jag mår inte så bra just nu och brukar inte kunna konsertrera mig till 100 då.
Men jag kommer göra mitt bästa.:)
Förra nationella som jag faktiskt hade igår, också i svenska, gick hur bra som helst kändes det som, och känsla är ofta bra att gå på.
Till att hålla tummarna.

Just nu sitter jag och Amanda Lundin och chattar lite smått om bra och dåligt.
Jag chattar också med en gammal vän till mig som tydligen känner folk som jag vet vilka det är i Östersund.
Världen är bra liten.
I varje fall så fick jag höra en del om en viss person som jag inte känner så starkt för, det var inte posetiva saker jag fick höra hellre, vilket fick mig att känna mig lite bättre än innan och inse vad rätt jag haft hela tiden.
Min vän hade tydligen också varit kompis med denna person, som jag väljer att inte nämna vid namn, men hade upptäckt dessa "oerhört jobbiga sidor" hos henne, med egna ord.
Vilket inte alls förvånar mig efter vad jag själv har fått uppleva och dessutom hört av andra, jag tycker bara att det är så lustigt hur samma person kan göra samma misstag om och om igen, utan att själv inse felet.
Det är intressant hur dumma människor kan vara, det är nästan så man vill krossa spegelbilden för dem så dom lär sig skapa sig lite respekt, men istället för visa respekt så ser dom sig själva i spegeln och förtränger sina egna fel och konsentrerar sig endast på andras, utan att ta en ordentlig titt på vad som kanske egentligen orsakade det hela.
Patetiskt så det bara skriker om det om jag får nå fram med min åsikt, väx upp för fan.
Jag är 16 men har trots det lärt mig mer om hur man själv ska bli behandlad och hur man ska behandla andra, oerhört tragiskt.

Gårdagens spel: Familjegeni.
Jag, Patrik, mamma, pappa och lillebror spelade igår Familjegeni till klockan 23.00 på kvällen,
Johan (lillebror) vann och vi andra blev bittra. Men det var roligt i alla fall.


Jenny Sellsve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback