Fredagen och lite småplock.

Nu är jag lite mer  på G och mindre trött.
Har dock inte fått tillbaka min dator ännu, utan den får jag hem igen imorgon.

Jag måste skryta lite om hur populär min blogg har börjat bli, i genomsnitt har jag 15 unika läsare varje dag. Det är inte illa.
Det är dock inte så många som kommenterar, utan bara läser, men det är ju roligt endå.
Jag hoppas på att den i framtiden kanske blir ännu populärare.

Nog om skryt.
Jag hade tänkt berätta om fredagen och tjejmiddagen m.m
Det började ju som sagt i Åre eftersom alla Årekommuns skolor skulle dit för att se på VM.
Vilket jag och Elsa tyckte var väldigt icke-genomtänkt.
Hur som helst så skulle vi åka hem till mig i Kall vid 17:30 med Kallbussen som var beställd.
När vi kliver in i bussen så stoppar min gammla lärare mig och frågar varför alla dess människor skaåka med, jag svarade vänligt att de skulle hem till mig.
Så började kriget. Min gammla lärare och jag hatar varandra rakt igenom och hon gör verkligen allt för att det ska gå illa för mig.
Hon sa att man måste boka platser eftersom nu var ju bussen nästan full. (inte så full att inte vi fick plats)
Jag blev lite arg och föklarade att jag hade minsann pratat med MINA lärare och dom hade förklarat för mig att det nog med säkerthet skulle gå bra att få ta med mina vänner på bussen. 
Hon kunde då inte säga imot mer när busschaffören kollade konstigt på henne och sa sedan till mig att det är klart att vi fick åka med.
Mina vänner undrade såklart vem "den där haggan" var och jag förklarade hur det låg till.

Vi tog oss i alla fall hem.
Vi satte oss vid bordet och mumsade i oss av vad som bjöds.
Bland annat så var det rostat bröd med crabmix (bästa som finns). Det var nachos och grekisk sallad.
Det uppskattades.
Efter maten gick vi till vardagsrummet för att ha en utslagningstävling i Singstar.
Den som  vann i första fick möta den som vann i andra och så vidare.
I slutfinal var det förvånansvärt jag och Madde i final och vi sjöng en slumpmessig medley (osäker på stavningen där.)
Det var jämt hela vägen men det slutade trots det att jag vann, kanske tur det också eftersom jag är en så otroligt dålig förlorare.^^
Singstar var avklarat och det var dags för efterrätt.
Tårta och risalamanta med vaniljvisp var det som det bjöds på.
Jag själv var tyvärr så mätt att jag knappt orkade något alls.
De andra åt därmot och var glada.:)
Ett tag efter efterrätten var det dags för Elsa, Rosalinn och Madde att åka hem.
Så kvar blev Jag, Monica, Amanda och Sara.
Vi bestämde oss för att spela lite Eyetoy.
Även där vann jag i slutspurten, det var dock väldans jämt mellan mig och Sara där i slutet.
Sara var GRYM på eyetoy.
Jag hade ju dessutom spelat det förr, det hade ingen av det andra, så jag hade väl en viss fördel.^^

Men som alla andra kvällar tog också den här slut.
Sara och Amanda åkte hem och kvar blev jag och Monica.
Vi gick ganska snart och la oss eftersom klockan nu nästan var 01:00.

Det var fredagen det.
Idag är det söndag och Monica har åkt tillbaka till Gävle.
Det känns tomt.
Patrik sa att han kanske skulle komma idag, men vi bestämde att det var nog bästa att ta det imorgon istället, trots att jag helst skulle vilja att han va här med mig hela tiden, det blir så fruktansvärt tomt varje gång han åker.
Jag älskar honom verkligen så himla mycket.
I fredags var det förresten 5 månader sen vi träffades, jag glömde dock bort det då, men jag kom på det idag.
Han är i alla fall det finaste jag har, min Patrik.

Jenny Sellsve

Kommentarer
Postat av: Sara

Jenny! Det var en jätte kul kväll!!!
Haha, etoy å singstar va skitkul!!! Man tackar för det fina inlägget!!! :)
Vet du en sak? Du borde bli författare! kanske typ skriva en biografi eller nåt. dikter kanske! Due i alla fall helgrym på att skriva!!
Ha det bäst! Så syns vi i morgon!
Kram Sara!

2007-02-12 @ 20:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback