Fullmåne?

Nu borde jag sova, men det gör jag inte.
Jag undrar om det är fullmåne eftersom det är så omöjligt att sova?
Måste kolla......
Äsh, jag ser inte månen från fönstret men det borde ju nästan vara det.

Jag har en massa läxor jag borde ha gjort nu men jag har verkligen inte orkat, jag är så sjukt sliten nu så jag vågar knappt visa mig utanför dörren.
Men imorgon blir jag så illa tvungen, skola är verkligen deprimerande.
Men om jag får åka till Hara imorgon så är det nog lätt värt det.
Jag trivs faktiskt i Hara, det är nästan lite som hemma, bortsett från att jag bor typ på ett berg, med det är som lite öde men samtidigt inte alls långt ifrån stan.
Det är precis så jag vill ha det, en vacker dag.
Jag måste nog komma med en bekännelse till denna vecka.
Jag hatar nog inte Kall så mycket trosts allt, Kall är ju egentligen den finsate by som existerar med underbar utsikt över både Kallsjön och Åreskutan, naturen är helt underbar och man kan vara ute och gå i timmar när det är någolunda värme.
Ja, enda anledningen till att jag egentligen hatar Kall är den att det är så himla långt ifrån stan.
Jag som tycker om att ha saker att göra hela tiden utan att behöva planera en massa och ha koll på bussar och sådant, tycker det är extremt jobbigt och ansträngande att bo i Kall.
Om man kunde byta plats på Kall och Hara och flyttat över allt folk så att jag slapp alla Kallbor så hade det ju varit perfekt!
Tänk om det ändå gick att genomföra.

Idag har jag saknat Patrik mer än vanligt och varit jättedeprimerad för att jag inte fått krama om honom på flera dagar.
Det är nog enda nackdelen tror jag, att vi bor så dumt till för att träffas så ofta som möjligt.
Vill verkligen börja gymnasiet nu så vi kan flytta ihop någongång!
Tänk vad perfekt, träffas varje dag och bara ha kul hela tiden.

Idag har jag blivigt kallad "mogen för min ålder" två gånger av olika personer, vuxna personer dessutom.
Och av personer som egentligen inte har någon anledning att försöka göra mig glad.
Det känns faktiskt väldigt roligt att få höra sådanna komplimanger i mellan åt, man växer lite inombords.

Min råtta kissade på mig idag också, jag blev jättesur och har därför inte gosat med honom något alls idag efter det.
Jag sa åt honom att så gör man bara inte, han verkade faktikt förstå vad jag sa för han verkade skämmas lite.
Det är dummt med bebisdjur, dom kissar, bajsar och biter på allt.
Biten har jag i alla fall blivigt beskonad ifrån, det känns tryggt.
Jag tror han förstår att man inte ska bita sin husse.

Nu har jag skrivigt en massa onödigt bara för att roa mig själv så jag ska sluta plåga er läsare och försöka sova.^^
Godnatt svenska folket och älska din nästa.

Jenny Sellsve





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback