Geléhjärtan och vänner.

Wohow!
Jag gör framsteg angående sovandet och missa bra TV-program.
Efter ha skrivigt inlägget nedan så gick jag och la mig, MEN jag vaknade i precis tid för att inte missa Så ska det låta. YES!
Jag blev nästan lycklig.
Jag kollade på programet och blev lite sur över att det laget jag hejade på inte vann, men jag tröstade mig med att dom var ju i alla fall bäst.:)
En av killarna som var med (kommer inte ihåg namnet) gjorde en bakotvolt bara sådär på golvet!
Det var cooolt.

Förutom att sova och kolla på "Så ska det låta" så har jag inte gjort någonting alls.
Ganska skönt.
jag gillar att sova, speciellt med tanke på att jag alltid drömmer en massa fina drömmar.:)
Drömma måste vara det bästa som finns, man kan bestäma helt själv hur man vill att det ska gå och vem som ska vara med i drömmen. Det är bara så bra det kan bli.
Jag hade en seriös tanke förut som gick ut på att få någon att söva ner mig så jag bara kan ligga och drömma och fantisera bäst jag själv ville och kanske förhoppningsvis inte behöva vakna upp, det hade varit perfekt, bara ligga i sin egena perfekta värld och ha de jättebra.
I och för sig hade det nästan varit detsamma som att vara död, så jag ångrade mig snabbt.

Nackdelen med att sova mycket är att det är svårt att somna sen när man egentligen ska sova sen istället, det är lite jobbigt.
Då är det bra att man har en dator som kan roa en och för att inte förglömma en Flensy.

Jag hittade just en ask med geléhjärtan som knappt är äten av alls.
Jag själv tycker inte om geléhjärtan och brukar därför bjuda bort dom när någon är på besök.
Med tanke på att det är så många kvar kände jag en jobbig känsla i kroppen som sa att jag inte har några vänner.
Jag tänkte för mig själv, att jag får väl skaffa mig vänner då,
så om jag någonsin kommer och bjuder dig på geléhjärtan så betyder det att jag vill vara din vän.
Medanst jag väntar på ett bra läge att hova in vänner så får jag väl nöja mig med att leka med mina papperdockor i papp som av en händelse råkar likna Lasse Berghagen.

Sjukaste filmen jag sett idag: Kung Pow.

Jenny Sellsve

Kommentarer
Postat av: olivia

jag håller faktiskt med dig lite där, det klart det finns dom som skriver för att dom vill ha hjälp, och det respekterar jag. men varför inte skriva på ett litet bättre sätt i stället?

Postat av: olivia

ja men precis. men dom jag stör mig mest på är dom (som jag kallar töntar, idioter, fjortisar) som skriver att dom mår så jävla dåligt, och att dom snart inte finns kvar på denna jord och att livet inte är värt att leva, man är inte älskad och la la la la la. dom blir jag less på, för dom mår inte riktigt dåligt. det enda dom vill ha är uppmärksamhet.

2007-02-17 @ 16:21:07
URL: http://oliviabergvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback