Hara är vackert.

Just nu sitter jag och äter madarin efter en oerhörd jobbig tågresa.
Tåget kom ju självklart inte idag heller trots att det stod att det skulle göra det när Pappa kollade upp det.
Jag fick snällt vänta på det så kallade VM-tåget! BLÄÄ! Jag hatar VM och deras jävla tåg.
Ursch vad arg jag har varit idag över det.

För övrigt så vaknade man upp i Hara i morse igen och det var solsken och blåst ute, ville inte kliva upp, ville bara ligga kvar,snusa och kramas.
jag gillar Hara, jag gillar Hara riktigt mycket faktiskt.
Jag blev jättedeprimerad idag när jag va på väg hem.
En hel helg med bara mys, promenad och hårflätning.
Rena rama drömmen.

Jag måste ju bara berätta om fredagen också nu när jag väl är på G.
Det började med att jag tog bussen från Borggården efter skolan för att ta mig till stan.
När jag satte mig på bussen så kom det en full man fram till mig och frågade med lite sluddrig röst "Kan jag sitta här?" Jag kollade konstigt på honom, flyttade mina saker och sa att visst kunde han få det.
Han började genast flirta hejvilt, men jag sa snabbt ifrån och gjorde klart att jag hade banne mig pojkvän så där hade han hade ingen chans inte.
Han bad om ursäkt och fortsatte babbla, om bland annat sina hundar och annat ointressant.
Men när han i en mening sa "Ja, jag Patrik Andersson älskar mina hundar" reagerade jag och frågade om han verkligen hette så.
Svaret blev som oväntat naturligt vis "ja, vadårå?"
Jag svarade ärligt och sa att det hette mig pojkvän med, och i och med att jag sagt det tvingade han mig att ringa Patrik för att han ville höra om det verkligen var sant.
Jag sa först nej men han började kladda så jag såg som så, att ringa var den ända utvägen.
Jag ringde och patrik fick prata med Patrik.
FullPatrik förklarade för min patrik att han hade stött på mig först med sen fått nobben men att jag var en fördjävla fin tjej, han tvingade också min Patrik att lova att han skulle ta hand om mig (minst 10 gånger sa han det.)
Min Patrik gjorde också klart för FullPatrik att han inte fick kladda på mig men råkade senare i samtalet säga att han skulle ta hand om mig. (natuligtvis gällde fortfarande inte-kladda-regeln också men det förträngde FullPatrik.)
De slutade prata och så fort han laggt på så använde han ta-hand-om-mig-uttrycket som en ursäkt att kladda och ta på mig.
Jag sa åt honom flera gånger och bad honom också att flytta sig, men ursäkten blev att han var så kissnödig att han inte kunde flytta sig.
Jag började bli riktigt äcklad av FullPatrik, som hela tiden tog på mig och dessutom bet mig en gång, att jag igronerade honom så gått det gick, men han började då sen fantisera högt om man han skulle vilja göra med mig, endast snukiga saker sa han och jag bad honom då att vara tyst och fantisera tyst.
Han började då efter ett tag att pussa mig på handen och jag sa då åt honom rejält att jag hade pojkvä och att han var äcklig.
Han såg sorgset på mig men bytte snabbt andsiktsuttryck till ett elakt leende och sa "Om du va min skulle jag slicka dig ända tills du börjar gråta. Du smakar säkert dessutom godis, du är så söt så du smakar godis." Vid det här laget var jag rent av sagt rasade och sa åt hono att hoppa av bussen på nästa hållplats, det gjorde sig självt, han var så kissnödig att han sprang ur bussen vid nästa hållplats för att kissa men missade sedan att komma på bussen igen.
Jag andades ut av lättnad, tog första bussen till Hara, berättade historien för den icke fulla Patrik så att han skulle tycka lite synd om mig.
Det gjorde han, min älskade Patrik.^^
Utav den här bussresan fick jag i alla fall lära mig något nytt, låt aldrig fulla män i 27-årsåldern sitta brevid dig på bussen!
Kom ihåg det nu barn.

Veckans hata: VM i Åre och fulla män på bussen.

Jenny Sellsve


 

Kommentarer
Postat av: erika

hahah, säkert att det inte va samma fyllo som satt på bussen då vi åkte till primrose xD stackare!

2007-02-04 @ 19:58:58
Postat av: Anonym

men hjälpars... tycker synd om dig! uch, varför kan inte män kontrolera sig...? du skulle ha sparkat honom mella benen...eller det kanske var svårt om ni satt ned.. haha, jaja, det man inte dör av, härdar en!

2007-02-05 @ 20:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback