Jag älskar snälla människor.

Jag är lycklig!
Det är nämligen så att tidigare i dag så skrev jag till en man, vid namnet Christian, som jag uppmärksamat sedan en längre tid tillbaka för sitt underbara sätt att skriva på och hur han får in känslan i de saker han skiver.
Han har skrivigt mycket kloka saker som är värda att tas upp och samtidigt slängt i en hel del ironi för att få det hela att framgå bättre.
Detta beundras stort från min sida och därför tog jag kontakt med honom idag och skrev ett mejl angående intagningen på teaterlinjen, jag bad honom att skriva en bra monolog till mig och la också in hur fantastisk jag tyckte han var.
Och vet ni vad? 
Han svarade nu, alldeles nyss och sa att han gärna skrev en monolog till mig sålänge det inte handlade om 5 A4-sidor eller liknande. 
han frågade hur jag ville att monologen skulle se ut och när jag behövde den.
Det är sådana människor som jag uppskattar, sådanna som tar sig tid att hjälpa andra (speciellt när de inte ens känner dem.)
Det ger stor respekt från min sida.
Därför blir detta inlägg en slags hyllning till den store Christian som med sin vänlighet räddat min dag från att bli grå och dyster, tack för det.

Jag väntar också med spänning för att få se hur det blir när det är klart, han är som sagt grymt duktigt  på att nå fram med det han vill, jag väntar spänt.^^

Jenny Sellsve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback