Järpen, Östersund, Hara och Svenstavik.

Ännu en dag avklarad, eller ja, två faktiskt, jag skrev ju inget igår.
Jag ska istället skriva allt idag, som det trogna bloggare jag är.

Igår, måndag vaknade jag upp pigg som en mört, klädde på mig packade badkläder, dator och annat småplock och gick ner till bussen.

De första två lektionerna på skolan missade jag och Elsa eftersom vi skulle bada.
Eller ja, jag skulle bada. Varför bör ni veta vid det här laget så jag tar det inte igen.^^
Annars kommer jag inte ihåg så mycket av måndagen mer än att jag åkte till Östersund/Hara efter skolan, till Patrik.
Hemma hos Patrik kollade vi på sista avsnittet av Saltön, Mikael Rahm blev dumpad av den tjocka tanten och flyttade till Stockholm.
Mikael Rahm var väldigt duktigt i alla fall tycker jag.
Jag fick också en present av Patrik (jag gillar presenter).
Presenten var i alla fall en skiva av just Mikael Rahm när han läser dikter som han visste att jag tyckte om.^^, Inte nog med det, utan på fodralet stod det klart och tydligt "At a Jänny, tan Mikael Rahm, Oviken."
YES! Jag har mikael Rahms autograf, måste skryta lite.;)
Vi spelade också lite Bad Fur Day på nintendo och jag vann (första gången).

Sen somnade vi och vaknade som man vanligtvis brukar göra när man somnar.
I alla fall så skulle vi till Svenstavik för Patrik skulle jobba tillsammans med Mikael Rahm och tjejen som jag för tillfället inte kommer ihåg vad hon heter.
Jag fick se när dom repiterade, väldigt roligt var det.
Jag fick också hålla koll i manus samtidigt och säga till om dom var på fel ställe i manus eftersom Micke tyckte Patrik var så dålig på det och höll på med annat.
Själv tror jag Patrik hade räknat ut det så att jag skulle få något att göra.^^ Haha.
Det var trevligt i alla fall och dom bad mig komma tillbaka flera gånger.

14.20 tog jag en buss från Svenstvik som tog en timme till stan.
När jag kom till stan tog jag en buss som tog 2,5 timmar till Järpen och därefter bil med pappa som tog en halvtimme.
Mycket åkande, men värt det.

Ursch var dåligt skrivet det här blev nu kände jag, men skit samma!
Ni får stå ut.
Förhoppningsvis fattar ni någon ting i alla fall.

Måndagens citat:
P.O (lärare):
Men Erika! Du tänkte slå mig!
Erika: Neej...Jag tänkte bara daska dig.
Jenny: *mitt upp i sin "mattesång" och dans till P.O*
P.O: Haha, ja ni är då som ni är ni. *stort leende på läpparna.*


Jenny Sellsve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback