Kläder!

Happy, happy.
Nu har ÄNTLIGEN mina kläder kommit och dom är sjukt snygga, jag är så nöjd.
Speciellt med min nya, bruna, fina kappa.:)
Allting passade dessutom, förutom ett linne som blev lite förstort men man får tåla sånt.^^
Känns lite lustigt att stolek 36 var lite förstort för mig, jag måste verkligen vara jätteliten..:/
Men jag är i alla fall helt klart nöjd med mina köp.:)

Jag stannade hemma från skolan idag för jag orkade bara inte gå dit!
Vi hade ändå bara två lektioner sen resten av dagen elevens val, jag hade dessutom valt lexstuga, för att vara duktigt, men det ångrar jag dock nu.
Så jag tänkte alltså att varför inte ha lexstuga här hemma?
Det fungerar ju likadant endå.

Jag kommer dock att missa teatern idag men jag tror att jag behöver ta det lite lugnt, det har varit alldeles för mycket nu ett tag.

Men just ja, jag måste ju berätta om tjejkvällen vi hade igår.
Det var hur roligt som helst!
Vi började med att ta en fika på Zebra i Åre, jag tog en kladdkaka och en blåbärsmilkshake.
Milkshaken smakade jättesnuskigt så jag fick inte i mig hela.
Medanst vi fikade satt vi och pratade gammla minnen sen vi var små och hur barnsliga vi var!
Oj, vad vi skrattade, och vad mycket saker det kom fram, vilka som hade hatat vilka och vilka som hade gjort vad.
helt klart lyckat.
Efter fikan tänkte vi att eftersom det snart är VM i Åre så måste vi ju gå runt och kolla på allt det nya.
Jag halkade minst 3 gånger. 
Vi kollade lite i en Årekatalog som vi hittade också och gissa vad vi hittade i den?!
Inte nog med att det självklart vad massa som man känner i den, men våran lärare P.O Halvarsson posérade i den!:D
Det värsta var att han va snygg..:/ Ingen av oss tjejer kunde ljuga och säga att han inte var det.
Det  stod i tidningen att han var en av sveriges främsta i typ bergs-"nånting" och att han endast stannade kvar i Åre för att han hittade sin sanna kärlek här, romantiskt.:)
När jag kollat igenom vad det står ser jag sedan hans ålder och ser att det står 37!
Det hade nog ingen trott.
Nåja, vi betämde i alla fall att klippa ut bilden på P.O och sätta upp på våra skåpdörrar i skolan, allt för att smickra och genera stackras P.O.^^

Det var gårdagen det, men idag är det en ny dag och jag fick reda på igår att det är poesikväll på biblioteket ikväll.
Jag blev lite ledsen eftersom jag brukar tycka att det är jättemysigt, tråkigt att jag missar det.
Men men, livet är tufft.

Nu ska jag äta lite så magen blir glad.

Dagens "film": Massa skit 3- krullproductions

Jenny Sellsve


Kommentarer
Postat av: Erika Halletott.

hahah, Man kan tänka sej hur PO såg ut för 10 år sedan ;) ojoj.. ne man orkar knappt med skolan nu. GE OSS LOV.

2007-02-01 @ 15:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback