Man lever man dör, men vad finns där i mellan?

Nu har jag kollat på melodifestivalen och jag blev lite smått förargad över att inte After dark gick vidare med sin låt "(Åh) när ni tar saken i egna händer" klockren låt rakt igenom.
Jag tycker att det har varit väldigt dålig kavlité på låtarna det här året i melodifestivalen faktiskt, jag är ganska beskiven.
Men som tur är, är ju Christian Luuk där och förgyller det hela.^^
Medanst jag tittade på melodifestivalen kom jag av någon konstig anledning att tänka på att jag borde skaffa mig ett jobb, alltså inget vanligt slitjobb men kanske starta något slags projekt eller liknande, det hade varit ganska roligt.
Men i och för sig så har jag juu minst sagt nog med jobb på skolan som det är nu och det kanske därför inte är någon smartare idé att börja med något projek just nu, men det går ju alltid att fundera i kring det lite.
Jag satt också och funderade över vad jag måste göra innan jag dör, under programet, och satt för mig själv och radade upp.
Jag tänkte därför också skriva det här, jag får ju inte glömma bort det.


Jennys måste-göra-innan-jag-dör-lista:
(Utan inbördes ordning.)
1. Kyssa Dan Bäckmans fötter.
2. Försöka få Kungen att prata politik med mig.
3. Åka till London
4. Få svenska folket att en vacker dag rösta på vänsterpartiet för deras eget bästa.
5. Rädda världen.
6. Flytta till Stockholm och sedan USA.
7. Gifta mig med en välutrustad nördig karl.
8. Lyckas inom teatern.
9. Börja spela trumpet igen.
10. Återuppstå från det döda, för allt det här kommer jag inte hinna med på bara ett liv.

Ja, det var det små saker jag hade tänk mig här i livet.^^
Nu tänkte jag passa på att hälsa till alla mina klasskamrater och min famlij. *vink vink*

Dagens citat: Life is just like a box of chocolate, you never know what you get.
(Ur filmen "Forrest Gump".)

Jenny Sellsve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback