Mer sysselsättning.

10 favoriter:
Färg:
Röd, tror jag.
Mat: Vegetariskt.
Band: Mycket Beatles nu för tiden, annars så är det ju alltid Dream Theater.
Film: White Oleander.
Bok: Ett UFO gör Entré- Jonas Gardell
Sport: Fotboll, pingis och 7 kamp.
Årstid: Sommar helt klart! Jag hatar när det är mörkt och kallt.
Veckodag: Lördag, vakna upp med vetandet att man inte behöver kliva upp.
Glassmak: Polkagris, såklart.:)
Tid på dygnet: 15:30, då slutar jag skolan.

9 för tillfället:
Humör: Ganska glad, har hittat en ny vän tror jag.:)
Smak: Smak på vad? I munnen? I munen smakar det mint-te i alla fall.
Kläder: Underkläder och morgonrock.
Bakgrund: Bilden som jag fick av Ante. Den finns två inlägg neråt.;)
Nagellack: Inget.
Tid: 23:59
Omgivning: Ola magnell i lurarna och stökigt rum.
Irritationsobjekt: vet inte om jag har något just nu.

7 första:
Bästa vän: Monica Persson, om man bortser ifrån min lillebror. 
Husdjur: Hund.
Piercing: Töjning i ena örat och en vanligt hål i det andra.
Förälskelse: David Lindqvist. 1 år ynge och 2 meter längre.
Musik: Carola Häggqvist och Peter Jöback.^^
Bil: Har ingen, men jag har en minimotercykel kawazaki.;)
Kyss: David Lindqvist på dagis när vi lekte mamma, pappa, barn.^^

7 senaste:
Cigarett
: Nyårsafton tror jag. Ibland är mn dum.
Mat: Mat? Jag drack nyss en kopp te, annars så var det en tredjedels pizza vid 16:00 tiden.
Dryck: Te.
Biltur: Torsdags.
Kyss: Patrik, i onsdags. (Alla hjärtans dag.)
Spelad låt: Ola magnell- Hos kuratorn.
TV-program: Melodifestivalen.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nja, jag har dejtat en som sedan blivigt en av mina bästa vänner.^^
Brutit mot lagen: Ja, fast inget jag anser göra någon större skada.
Blivit arresterad: Nej nej, jag är aldeles för mesig. 
Badat naken: Ja, i badkaret.^^
Varit med på TV: Ja, det har jag. Någon sekund sådär.;)
Kysst någon du inte känner: Oj, allt för många gånger.. Men det lär ju bli betydligt mindre av det nu. 

5 nej tack:
Kläder: Märkeskläder är nog inget för mig, det är way för coolt för mig.
Mat: Kött!
Musik: Vet inte.:/ Men jag är inte så jätteförtjust i Hiphop faktiskt.
Dryck: Kaffe, det är nusk.
Personlighetsdrag: Översittare.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Sov, kollade på film och tjaffsade med Patrik lite.
Du kan höra just nu: Ola Magnell och Flensy som knaprar på sin mat.
Du inte kan leva utan: Luft, mat, vatten och mango.
Du gör när du har tråkigt: Haha, va? Försöker göra något som är mindre tråkigt? Men jag har ganska tråkigt när jag städar.

3 personer:
Du kan berätta allt för: Nadja Larsson, Jon Halvarsson, Elsa Stenström och Monica Persson.
Du tycker om: Oj! Måånga. Men jag gillar Patrik väldans mycket sen så är jag lite smått kär i Dan Bäckman karaktären och för att inte förglömma "Karl den tolfte" om han hade levt.;)
Du inte gillar: Louise Mattsson (hon har gått över mångas gränser), Patriks ex (har sina anledningar) och Anna Book (De vuxnas fjortis.)

2 val:
Kaffe eller te: TE! Kaffe är nusk.
Vår eller höst: Vår, för då är det snart sommar.:)

1 önskan: Att en dag få rädda världen, ha en karl som är välutrustad och bo i U.S.A (Det i mitten är nog viktigast.xD)


Jenny Sellsve

Kommentarer
Postat av: olivia

det är positivt. jag är inte heller argsint av mig. eller ibland kanske...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback