Skit.

Jahapp. Det här sket sig ju.
Jag skulle till stan imorgon och antagligen kolla på The Bläckfisks och The Void på musik direkt, men!
Jag har jag i natt i kunnat sova alls över huvudtaget på grund att av en viss veg. burgare jag åt igårkväll kom upp i oönskade öppningar.
Det var jobbigt.
Jag ska inte beskriva så mycket närmare än så eftersom det kan skapa en viss negativ reaktion för er läsare. 

I alla fall så var jag duktig igår, jag skrev klart hela min uppsatts om månlandningen, det är oerhört intressant faktiskt.
Annars idag så blir det väl till att vila, göra SO-uppgiften och möjligen kanske baka eftersom det hann jag inte med igår.

Jenny Sellsve

Kommentarer
Postat av: Whiskey

The Bläckfisks är kärlek som fan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback