Telefonsamtal.

Nu har jag vaknat.
Mamma tvingade upp mig vid 15:00-tiden.
Jag sov nog antagligen så länge eftersom jag pratade i telefon till klockan var 04:00, sjukt.
Först så pratade jag med Patrik i ca 1 timme medanst han traskade runt, det är roligt att prata med honom när han är ute och går, för han är så mycket roligare då.
Jag försöker att få honom att starta ett samtal som inte består av bara citat ur krullfilmerna, men det är svårt, jag måste erkänna att jag själv rycks med då och då.
Men jag får fortsätta jobba på den delen, någon gång ska jag lyckas.^^
Efter jag hade pratat med Patrik så ringde Ante mig (Han som gjorde den vackra bilden.) Vi pratade också i någon timme sådär och det var trevligt, han var duktig på att prata.^^
Sen när klockan då rusade iväg började jag bli ganska trött så vi la på för att sova.
Jag somnade och vaknade som jag brukar och nu sitter jag här.

Imorgon är det skola och jag har absolut ingen lust alls! Huvva.

Jenny Sellsve-vov vov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback