Underliga frågor. (Underhåller mig själv.)

Vad skulle du göra om du vaknade upp och upptäckte att du var en rosa kanin?
- Rosa? Hmm. Svår fråga. Jag har nog ganska svårt att leva mig in i den situationen.

Hur lång tid tar du på dig att skriva aslkdaskdalkkladkasdaslödaöslasöldölasalöskdaölskd?
- Jag slösar inte min dyrbara tid på att ta reda på det, men jag skulle ju kunna kopiera det bara.

Hur gör man dig glad?
- Ett leende på läpparna och en fin komplimang räcker långt.

Vilken är din favoritkroppsdel?
- På mig själv? öhm, ögonen har jag fått många komplimanger för så det får väl bli mitt svar också.

Hur snabbt kan du cykla?
- Vet inte, jag brukar sitta på pakethållaren.

Vad har du för dator?
- Laptop någonting..

Vem är världens sexigaste?
- Min pojkvän. (Oj vad tråkig jag var nu.^^) Annars så är det väl Dan Bäckman-karaktären.

Vem älskar du mest i hela världen?
- I hela världen? OJ! Big question. Jag favoriserar inte gärna, men jag älskar min hund väldigt mycket.

Vilka språk kan du?
- engelska, svenska, norska, jämska och lite grekiska.

Kanin eller hare?
- Beror på vad den ska användas till antar jag. Båda är ju väldigt söta.

Vad säger du om jag säger 42?
- Meningen med livet är inte 42.

Favoritlåt?
- Razorlight-golden touch och Magnet-Lay lady lay

Cola eller fanta?
- Pepparmint-te.

Vad är du allra bäst på?
- Enligt mig själv? Ge komplimanger och möjligen teater.

Favoritbok?
- Sagan om klanen Otori (trilogi) av författaren Lian Hearn.

Favoritfilm?
- White Oleander. Forrset Gump är också en höjdare.

Favorituttryck?
- Hujeda mig.

OK ärligt nu hur många p-rullar har du på datorn?
- Haha! Jag har ingen alls, faktiskt. Tro vad man vill men så illa är det inte.;)

Favoritspel?
- Familjegeni (sällskapsspel) och Bad fur day (nintendo 64).

Kan du stoppa din lilltå i örat?
- Nej, det kan jag nog inte. Men jag har i och för sig inte försökt heller.

Långt eller kort hår?
- konstiga frågor! Måste ju specifiera lite bättre tycker jag. Hur ska jag annars kunna veta om det är mig eller andra det handlar om? Men jag föredrar killar med långt hår och själv har jag väl halvlångt.

Om du fick måla hela världen i en enda färg, vilken skulle det bli?
- Svart, som i ditt huvud. Nej, men typ röd är ju en fin färg. Röd i massa olika nyanser.

Hur många brödrostar har du hemma?
- 1,5? Jag har plockat isär en av dem, så man kan väl kanske räkna den som en halv.

Tycker du om anime?
- Har ingen koll på det där inte.

Och manga då?
- Samma där. Men teckna dem är roligt.

Vad bör folk veta om dig?
- Jobbig fråga. Jag är en sprallig, glad tjej på 16 år och är hästtokig! (Inte direkt.)

Vilket land skulle du bo i om du fick välja vilket som helst?
- U.S.A eller Jamaica.^^

Vilka hårfärger har du haft?
- Röd, svart, mörkbrun, blond och Orange. (Just nu är det mig vanliga färg, mörkbrun.)

Regn eller snö?
- helst inget, men måste jag välja så är det nog snö.

McDonalds, Burger King eller Sibylla?
- Inget ! Jag är vegetarian. Men kan ställa upp med att äta vegetariskt på max.^^

Vilket gör du hellre sover eller lanar?
- Sova är underskattat.

Hur många/vilka instrument kan du spela?
- Jag kan spela trumpet, trummor till viss mån. Lär mig gitarr för tillfället också.

Börjar du tröttna på att svara på frågor nu? =P
- Nej, jag har inte så mycket vettigt för mig endå, det här håller mig sysselsatt.^^

Hur fort dricker du 153 cl cola?
- Snabbare än vad jag dricker 153 cl sirap

Hur många har du varit tillsammans med?
- Alldeles förmånga dessvärre, men som det verkar nu har jag nog äntligen satt en fullträff.;)

Längsta förhållandet?
- 7 år. från dagis till 6an. David Lindqvist hette han.^^ Var nog dessvärre mest ett vänskapsförhållande.^^

Vad tänder du mest på?
- Vad? Ingen aning. Min pojkvän?

Vad är det pinsammaste du har gjort?
- Oj ! Svårr fråga. Kanske när jag, Elsa och Rosalinn skulle ta en massa bilder på en åker och då mitt i allt kom bonden som ägde åkern med sin traktor och frågade vad vi sysslande med. Det var pinsamt.

Vem gillar du bäst din mamma eller pappa?
- Pass.

Bil eller motorcykel?
- I vilket sammanhang? Jag cyklar helst.

Har du allvarliga psykiska problem?
- Haha. Kul att det frågan kom upp. Men nej, det har jag inte.
Är du socialare på nätet eller IRL?
- Det beror väl kanske lite på vem personen är, det kan ju faktiskt vara tvärt om också.

Favvogrupp/artist?
- Favvo? Haha. Min "favvogrupp" är nog faktiskt Dream Theater.

Bästa raggningsrepliken?
- Finns inga dåliga raggningsrepliker.;)

Finaste färgen på ögon?
- Regnbågens alla färger.

Är du sömnig?
- Lite, jag är lite varm i ansiktet.

Är inte Gollum typ världens sexigaste?
- Hmm, väldigt olkart. Jag måste nog dessvärre misstycka. 

Hur många gånger om dagen äter du?
- 5 när jag är med Patrik, annars vanligtvis 2-3.

Hur många lampor har du i ditt rum?
- 4, varav två som inte lyser.

Whats your favourite scary movie?
- Ingen aning, har faktiskt inte sett någon jag blivigt speciellt fäst vid, finns så mycket dåligt.
Favoritdans?
- Fågeldansen? Jag dansar inte gärna, bara om det är för att dumma sig lite.

Vad heter ditt monster under sängen?
- Bodégas. Ibland ligger min bror under sängen också.

Nu tänker du väl vilka sjuka frågor men kommer du på några bättre själv då va va?
- Vadå sjuka? Det är väl inge konstigt med dom, jag får dom här frågorna jämt och ständigt.

Hur stor skärm har du?
- Om jag mäter med tummen på långt avstånd så är den lika stor som den.

Favoritparfym?
- Ralph Lorén, Britney Spears-Fantasy och Naomi Campbell-Cat deluxe. Oj, vad snobbigt det lät.

gör du just nu (förutom att svara på detta)?
- Lyssnar på The Beatles och väntar på att någon vettig människa ska få mig på bättre tankar.

Vad anser du vara normal tid att vakna vid?
- 14:00 är en bra tid på helger, annars så tycker jag att 11:00 är en ganska rimlig tid.

Ska vi låta dig vara ifred nu?
- Beror på vilka som är så kallade "vi". Men ja, jag har väl bättre saker att uträtta än sitta här och dö.

Jenny Sellsve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback