VM är slut!

Nu är äntligen VM slut, jag pustar ut av lättnad.
Hela VMköret var verkligen ingenting för mig.
Nu kanske tågen och bussarna börjar gå i normala tider och börjar kosta så mycket som det ska.
Det enda jag skulle viljat se på VM var när Ingmar Stenmark skulle åka.
Jag hade dessutom tänkt bjuda Patrik på det, men det körde ihop sig och jag fick aldrig se varken Patrik eller Ingmar på lördaden. Det var synd.
Istället har jag sovigt hela helgen och inte gjort ett skit nytta, bara sovigt.
Visst det är skönt men det ger ju inte så mycket mer än huvudvärk.

Jag, min mor och far har nyss spelat familjegeni tre gånger i rad.
Det var roligt med tanke på att jag vann två av gångerna, antagligen mest eftersom jag i stort sätt bara fick "Karl den tolfe-frågor" och som de flesta som känner mig vet är jag en hejare på Karl den tolfte.
Min mor därmot gick det sämre för, hon svarade inte rätt på någon av alla sina frågor under de två första omgångarna och kom därmed också sist.
Anledningen till att jag förlorade en av gångerna var ju på grund av att jag är så fruktansvärt dålig på geografi, det är nästan pinsamt.
Jag måste skärpa mig i det ämnet och plugga på lite känner jag.

Imorgon ska jag ha ännu en speciallektion i bad, för att få bort min vattenskräck.
Jag gruvar mig eftersom jag faktiskt började gråta sist jag gjorde det.
Eller ja, gråta och gråta, det var mest som paniktårar som inte gick att hejda.^^
Jag kommer alltså att missa en del av både engelskan och svenskan imorgon.
Jag lovar att dom har gjort så bara för att dom vet att det är de ämnen jag gillar bäst. Morr.
Men men, livet är tufft.

Här tänkte jag lägga in en bild på mig själv när jag är livrädd i Kallsjön, men jag ångrade mig, det är ju lite pinsamt.^^
Ni får låsas att ni sett en oerhört ful bild på mig ståendes i Kallsjön genomblöt.;)

Jenny Sellsve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback