Walle Wallén.:)

Vilken superöveraskning!
Walle har kommit upp hit till trista Jämtland från Gävle, i ett enda syfte, för att träffa mig.
Smickrande så det bara skriker om det.^^ Haha.
Han ringde mig nyss och berättade den goda nyheten..
Visserligen är han ett gammalt ex till mig, för er som inte visste det, men vad hindrar det från att vara vänner? Nej precis, ingenting så länge man håller sig på mattan, så att säga.
Han hade i alla fall tänkt att åka in till Östersuns imorgon och kolla runt lite, han frågade mig och jag ville hänga på.
Självklart vill jag det, jag slutar ju trots allt direkt efter nationella imorgon.
Mysigt att prata gammla minnen och ta en fika på Tingshuset, kanske?
Snacka om fullspeckad vecka.
Inte en enda ledig minut har jag.
Walle är en god männsklig själ som är värd att slösa sin tid på, han är smart, musikalisk och älskar politik minst lika mycket som jag.
Det är kul när man träffar någon som är så pass lik en själv.
Förhållandet vi hade var dock väldigt skakigt på grund av att han är så fruktansvärt svartsjuk på på precis allting.
Det är en nackdel, men som vän är han den perfekta själsfrenden.
Kul Walle.:)

Jenny Sellsve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback