7 Dagar kvar.

Ännu en gång har jag somnat framför TV:en, den här gången framför Simpsons.
Illa, jag får inte låta det här bli en vana.

Kom förövrigt på att idag är det exakt en vecka kvar tills ja fyller år.
Inte illa.
Jag hoppas verkligen att jag får en kamera av mor och far, det hade varit miraklet jag behöver i mitt liv just nu.
Jag känner ett sådant otroligt sug efter att få börja fota igen, jag sörjer fortfarande min bortgångna digitalkamera och behöver därmed en ny.
Förövrigt så hatar jag fördelsedagar minst lika mycket som jag hatar Julafton, man måste alltid låsas vara så glad och tillbringa hela sin dag med familjen.
Om jag har tur kommer Patrik och lättar upp stämningen lite som han har lovat.
 
För att uttrycka min stora sorg över min bortgångna kamera hade jag tänkt att lägga in en av mina bättre bilder jag tagit.
Ängel på äng.

Jag har börjat läsa "Ett UFO gör entré" nu som jag fick låna av Patrik.
So far, verkar den vara helt okey.:)
Måste dessutom läsa ut "Bob Dylans memoarer" snart, det var ju ett tag sen jag började med det, men jag har haft så väldans mycket böcker jag varit tvungen att läsa nu på sistonde.
Men det är ju som tur är ett väldigt bra tidsfördriv.:)

Dagens tidsfördriv: Sova, sova och sova, överallt dessutom. Lyckats somna på bussen, lektioner och framför TV:en. Jag undrar om jag kanske har någon sorts sömnbrist eller liknade.


Jenny Sellsve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback