Älska din nästa.

Jag är arg och sur!
Jag hade beställt en massa kläder som skulle komma idag och jag hade dessutom längtat hela dagen!
Men när jag kommer hem så inte har det kommit något paket inte. MORR!!
Man blir så ledsen när man verkligen sett fram mot något och sen så skiter det sig i alla fall, jag behöver nog tröstäta för det här.

Igår så bakade jag faktiskt och kände mig så duktig, så duktig.
Jag själv tyckte inte att dom blev så goda när dom väl var klara men tydligen tyckte alla andra i familjen det eftersom dom snart nästan är slut.
Jag städade dessutom åt Flensy eftersom hn började lukta lite illa.
Gjorde bara en massa vettigt igår.

Idag planerar jag ingenting, bara att ligga och slappa, försöka vara glad och älska min nästa.
Jag har kommit fram till en oerhörd jobbig sak nu på senaste tiden, jag är inte kristen!
Jag som trode jag var så säker förut och allt, men jag har kommit på mig själv med att antagligen så är det bara en önskedröm från min egen sida för att bevisa att jag är lite annorlunda(?)
Känns pinsamt, för egentligen är jag som många andra. 
Här kommer några bekännelser som bevisar att jag inte är 100% kristen: Jag svär alldeles på tok för mycket, jag tror inte på sex efter giftemål, jag är egentligen jättepervers (trots att jag försöker dölja det),  
jag tror inte ens att man kommer till himlen efter döden, jag tycker inte alls att det är något fel med att dricka lite till viss motta som underårig och det händer att jag själv dricker ibland också.
Patetiskt eller hur, hur har jag kunnat vara så blind åt mig själv?
Ännu ett "förlåt Elsa" i mina inlägg.
Nu har jag fått ur mig det, nu måste jag bara ta reda på vad som passar in på mig bäst egentligen, för något tror jag ju.
Kanske ska bli Rasta fari?
 Eller njaa, det kanske inte riktigt är min grej.
Nåja, jag har i alla fall bestämt mig för att fortsätta den här komfirmationsledet ut och sen dra mig ur, jag kan ju inte bara svika det stackars baren som faktiskt själva tror på kristendomen (eller presenterna)
jag får helt enkelt låsas.

Igår kom presenten jag köpt till Patrik förresten.
Jag är jättenöjd med mitt köp och vill nästan behålla det själv, men jag tror att han kommer bli glad för den så därför, bara för att se han skina upp, så ger jag den till honom. Jag kan ju tyvärr inte avslöja vad det är här trots att jag vill jätte, jättemycket, men man vet ju aldrig han kanske råkar läsa det då.
Men men, det är roligt att ge bort saker, det är nog det bästa jag vet!
Ibland så kommer jag på mig själv med att ge bort för mycket, men är det någon man älskar ska man skämma bort dem riktigt ordentligt.:D

Imorgon är det fika med tjejgruppen.
Det ska bli jättemysigt, verkligen.:)


Dagens citat: Ja Josse, man kan verkligen se din finne från flera mils avstånd! Det är som en fyr, man skulle kunna hitta dig ute på havet med det där finnen, så stor är den.
Hanna till Josse. Josse jämrade sig över sin stora finne mitt på näsan och tillslut fick Hanna nog.
Hannas små komentarer till allting slår aldrig fel.;D


Jenny Sellsve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback