Besök hos hälsovårdcentralen.

Ännu en natt utan sömn. Det här börjar bli något påfrestande nu.
06.00 var klockan när jag äntligen somnade.
Jag hade dessutom för att vända tillbaka dygnet sagt åt Patrik att han skulle ringa och väcka mig runt 12.00-13.00-tiden och han LOVADE att det skulle han.
Sen så vaknar man upp av att klockan är 15.00.
Oerhört jobbigt.
Jag antar att han också sov lite längre än tänkt, eller så var han bara dum och glömde bort att ringa.^^ 
Aja, skadan är skedd och imorgon ska jag kliva upp 07.00!
Jag kommer inte ens hinna somna innan jag ska kliva upp.
Anledningen till att jag ska upp så tidigt är på grund av att jag faktiskt ska till Järpen och röntga min fot för att se vad den där "extra fotknölen" kan vara för något, och även se om det verkligen behövs opereras.
Jag hoppas ju självklart på att det inte något allvarligt, men lite skrämmande är det ju.
Jag ska alltså befinna mig vid Järpen hälsovårdcentral klockan 08.30 och ska inte bli hämtad förns klockan 11.10 då Patrik förhoppningsvis anländer med bussen från Östersund.
Som tur är har jag fina vänner som kan underhålla mig i mellanåt.
Joel har nämligen sagt att han kanske kan leka lite med mig under tiden, vilket jag tycker hade vart hur bra som hälst eftersom han har varit i Thailand ett tag nu, och det hade ju vart som trevligt att få träffa min lilla lekkamrat efter ett sådant långt uppehåll.

Att jag dessutom måste städa mitt rum är ju ett faktum.
Eftersom det nu mera faktiskt knappt går att gå golvet.
Känns lite som att mitt trumset tar upp största delen av mitt rum och ger mig inte så mycket utrymme att lägga alla mina andra saker på, som då tillslut hamnar på golvet och skrivbordet.
Det är helt klart något jag måste förbättra och se till att jag har någon slags förvaringsvrå eller liknande.
Så här kan det ju verkligen inte se ut.
Jag med trummorna.
Här syns både trummorna och hur stökigt det är på mitt så kallade skrivbord..^^:/

Förresten så fick jag något slags Photoshopprogram av min käre vän Jimmy Kleiven igår som verkligen förgyllde min dag!
Jag som älskar att ta foton och hålla på och mixtra med, var det som världens bästa överraskning.
Det tackar jag för.

Nu ska jag nog pallra mig ner i köket för att äta lite frukost, om man nu kan kalla det frukost den här tiden på dygnet...?

dagens ord: Tjottablängare

Jenny Sellsve

Kommentarer
Postat av: Jenny Sellsve

Det var förresten faktiskt ett litet barn som ringde och väckte mig. Han yrade om någon Markus.
Sedan när han blev arg för att jag inte hörde vad han sa hotade han med att ge mig en "Tjottblängare." Men barn är barn som man brukar säga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback