Bildprojekt.

Sitter och pusslar ihop mitt bildprojekt nu och det tar tid!
Tid som jag egentligen inte har. 
Men vill man ha bra betyg får man kämpa, så är det.
Hittade dessutom en massa gammla klassfoton på min gammla klass.
Shit vad små alla såg ut, nästan så man börjar gråta när man ser det för att alla är så söta.

Träffade mina nya grannar igår också förresten.
Dom va på bussen och hoppade av på samma hållplats som oss.
Eftersom jag väldigt ofta känner mig så snäll tänkte jag att jag kan väl erbjuda dom hjälp med all den packning dom hade.
Men dom sa att dom skulle nog klara det endå eftersom dom hade någon slags kälke att dra det på.
Vi presenterade oss för varndra i alla fall och dom verkade jättetrevliga.
Sådär lite bohemiskt mysiga verkade dom vara.
Jag skulle gissa på att dom var i 22-årsåldern.
Dom hade ju dessutom sin lilla bäbis med sig.
Jag som vanligt vis inte gillar småbarn blev kär på engång.
Sötaste jag sett, såg precis ut som en liten docka.

Attans nu glömde jag bort vad det var mer jag skulle skriva...Aja...

Jenny Sellsve

Kommentarer
Postat av: Mollyland

trvilgt med snälla grannar, otrevligt med elaka

Postat av: Mary

hatar grannar över huvud taget, finns inga goda..

2007-01-16 @ 19:41:39
URL: http://breath.blogg.se
Postat av: Ällsa

tjoho Jenny, det låter som om det går finfint! haha, nu har jag komenterat dinn blogg så nu får du inte klaga på mig! diggade disskusionen om gem !

2007-01-16 @ 20:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback