Det är inte lätt när det är svårt.

Idag var dagen då jag lämnade in min riktigt sunkigt skrivna so-jämförelse.
Jag hoppas att Joanna har lite överseende och kanske ger mig någolunda betyg i alla fall, inte för att jag skulle tro det eftersom hon är en av det få lärare som verkligen hatar mig! Och då menar jag verkligen hatar.
Synd eftersom jag egnetligen är ganska bra på åtminstonde sammhällskunskap och historia..
Men ikke, jag som alltid sitter tyst,snäll och jobbar på lektionerna ska hon självklart dit och hacka på direkt!
Tur att jag har Elsa som psykist stöd när hon är där och hackar, annars vet man aldrig vad som skulle kunnat flugit ur mig.

Vi hade NO idag också och skulle skriva en labraport på "Brusraketen" som vi så duktigt labbade med sist.
Jag tyckte själv att det jag skrev blev ganska flummigt skrivet men samtidigt ganska genomtänkt så jag hoppas att Per-Olov "PoPo" Halvarsson ser mitt snygga upplägg trots allt.^^
P.O brukar ju i och för sig faktiskt vara ganska duktig på att se sånt, så jag håller tummarna.:)

Jag måste verkligen jobba upp mina betyg nu så jag kommer in på PC annars vet jag inte vad jag tar mig till.
Ser mig varje morgon i spegeln och säger "nu jävlar Jenny ska du jobba järnet" och det funkar faktiskt någolunda i alla fall. Dukti jah!

Jag var dessutom på hälsovårdscentralen idag igen och fick prata med någon jag inte kommer ihåg namnet på.
Han var i alla fall oerhört dryg och satt bara och hummade hela tiden.
Tillslut kom han på att jag skulle få ett sådant där blåsrör ni vet, som man har för att kolla atsma och sånt.
Så jag ska blåsa i den morgon och kväll nu i två veckor..
Helt meningslöst! Det var ju inte ens på grund av astman jag gick dit.
Totalt vrickat.

Imogon är det tisdag och jag har hemkunskapsprov, jippi! Not.
Jag har inte ens tränat än..:/
Vi får väll se hur det lyckas...

Dagens citat: Ja, det går ju snabbare när det går fort. P.O när han skulle förklara vad som hände när man använde varmt vatten istället för kallt till "Brusraketen." Go P.O!

RatatatatatataditatiTada!

Jenny Sellsve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback