En dag utan kärlek.

Johan kommer upp och väcker mig och jag somnar om och struntar i skolan.
Så började min dag idag.
Pappa blev arg för att jag inte klev upp såklart men det gick över snabbt.
Jag började med att sätta mig och försöka lära mig spela lite gitarr.
Gick sådär, fick massa blåsor på hela händerna. (Okey jag överdrev.)
Satte mig och gjorde lite engelska för att jag skulle få åka in till stan imorgon för att träffa Patrik.
Jag ringer därefter Patrik och frågar honom om morgondagen men han ville skjuta upp det.
Fine, tänker jag han gör väl som han vill.
Han skulle tydligen jobba sa han.
Känns som att det kommer ta upp ganska mycket tid nu framöver.
Så jag får väll se till att umgås med alla dessa vänner jag har.

Jag har varit på dåligt humör idag eftersom jag inte fått min dagliga dos av Elsa.
Man blir sur om man inte får någon som helst kärlek på en hel dag.
Och idag har jag bara fått massa elaka kommentarer kastade mot mig och andra bittra uppvaknanden.
Jag funderar stark på om allt detta slit egentligen är värt det.
Men det vågar jag egentligen inte erkänna.

 När jag får lite kärlek, skriker jag.

Men stan blir det för mig imorgon i alla fall.
Bestämde just att jag ska leka med Tobbe.
Han är snäll.:)
Får se om Patrik har tid med mig eller inte.

Nu ska jag göra mer läxor för jag är duktig.^^

dagens bok: En komikers uppväxt- Jonas Gardell.


Jenny Sellsve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback