Hat mot "mogen" ondska.

Dagen till ära har varit tråkig och ensam.
Jag är trött men kan inte sova.
Livet är tufft.

Men som tröst har jag fått mycket komplimanger en dag som denna vilket man måste få skryta om lite.
Joel är kanske en bland de bästa vänner jag har och han muntrar alltid upp mig med sina väl valda ord.
Uppskattas helt klart.

Pratade därmot med min Far idag och han påminnde mig om att jag faktiskt fyller 16 snart och borde skaffa mig förarbevis för skoter.
Men jag vet inte jag. Jag är ju som inte så mycket för det här med motorer. 
Jag föredrar att få skjuts än att ge, ego som jag är ibland.
Men 16 alltså.
Inte alls så länge kvar, ganska precis en månad.
I år ska jag dessutom fira!
Aldrig firat en födelsedag tidigare så jag tycker det börjar bli dags.

Jag fick dessutom en Beatles-skiva idag som jag lyssnat på hela dagen i stort sätt.
Börjar faktiskt verkligen gilla Beatles.
Aldrig riktigt lyssnat på dom förens nu, och OJ vilket misstag. 
Helt klart bland det bättre jag hört.

Kollade igenom min garderob nyligen också och jag känner verkligen att det behövs lite nytt nu!
Trots det att jag hatar att shoppa som tidigare nämnt.
Jag gillar kläder men inte att köpa dem.
Har dessutom fått en bild i huvudet om vad exakt jag vill ha för kläder.
Om det ens finns i butik nu har jag ingen aning om, men det är helt klart något jag bara MÅSTE ha.
Det behövs lite nytt i mitt liv nu har jag kommit fram till, så det är väll bara upp till mig att se till att fixa det också då.

Jag har en krigslust inom mig som bara väntar på att få strypa någon/något.
Vet inte riktigt vart jag ska göra av den känslan eftersom jag är ganska 100% säker på att jag hade vunnit kriget om det skulle komma något.
Enormt frustrerande faktiskt.
Men egentligen är jag ganska snäll.
Jag får väll ta ut min ilska på mina kära trummor eller liknade om ingen kommer och har kommit på att dom ska hata mig det vill säga.

Dagens komplimang: Du ska veta att Patrik har väldens bästa och finsate flickvän. Ska ma ha någon bättre får man leta, jag hoppas han tar vara på det också. /Joel. Tack Joel för dom orden jag behövde höra det !:)
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback