Jepodymiss! Sjuttsingen...

Nu har jag av misstag sovigt ett tag.
Det är mindre bra eftersom nu kommer jag inte kunna sova i natt, och att jag dessutom somnade framför Jepody måste ses som skandal!
Jepody är ju faktiskt trots allt det enda frågespel som jag oftast kan svaren på.
Kändes enormt jobbigt att jag missade det.
Jenny goes nörd! Jag menar, någon måste ju vara det också, och med mitt hjärta av guld kan jag ta på mig denna tyngande titel.

Bortsett från missen vad gällande Jepody så mår jag relativt bra.
Jag tror att träningen fick sprutt på mina små så kallade hormoner och gjorde mig glad.
Träning is the thing.
Jag ska fasen börja träna styrketräning, hade nog blivigt ganska givande för min nu växande mage.
Men det hade varit kul om någon ville hänga på så klart, känns ju som på något sätt tryggare om man är två.^^
Angående min växande mage förresten så är jag inte gravid trots att det kanske lät så, jag menar bara att när man har tränat så pass mycket och länge så måste man ju äta mycket och slutar man då helt plötsligt att träna så fortsätter man lik förbannat att äta lika mycket, och på så vis växer magen.
Det är synd, helst hade jag ju vräkt i mig så mycket jag bara kunde hela tiden utan att allt lägger sig på magen och andra dumma ställen, men det är till att prioritera sådanna här saker.

Nä fy vad jag trött jag blev nu igen, jag ska nog ta ett långt varmt bad i mitt gröna badkar.
Det kändes rätt.

Jag återkommer.

Jenny Sellsve
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback