Kärlek och hat.

Jobbig dag.
Försov mig som vanligt och hade 10 minuter att göra mig iordning.
Jag hann varken sminka mig eller äta, tragiskt.

Jag hann med bussen i alla fall och väl framme på skolan skulle vi ha engelska.
Engelska är kul.
Jag skulle skriva en text om en film och jag valde White Oleander, min farvoritfilm.
Jag skrev två och en halv sida och kände mig ganska duktigt, men efter att ha läst igenom den till hälfen ungefär ser jagg till mig fasa att jag har ju skrivigt på svenska!
Där kan man tala om total hjärnsläpp!
Nåja, det är till att börja om sen då.

Vi hade musik idag också och jag fick spela trummor. Wiiie!
Det gick hur bra som helst, jag har verkligen börja få in det där sköna nu.^^
Bara att fortsätta öva helt enkelt.

På bussen hem idag satt jag och Stefan och diskuterade en massa smarta saker som jag tyvärr glömt bort nu..
Men jag kan försäkra er om att det va tänkvärda saker vi pratade om, så ni kan ju låsas att jag skrivigt något riktigt smart här.

När jag kommer hem ringer Patrik till mig.
Vi skulle leka imorgon hade vi bestämt eftersom jag skulle in och kolla på en skola.
Men då visade det sig att Patrik hade jobb att göra så jag blev lite ledsen och sur också måste jag medge.
Det slutade i alla fall med att vi bråkade igen...
Vi kastade små dumma kommentarer mot varandra för att såra.
Tillslut fick jag nog och ringde honom, trots att han pappa fick tvinga på honom telefonen.
Men så fort vi pratat i några minuter sa vi båda förlåt och skämdes.
Vi kom fram till att vi alltid bara bråkar när vi inte träffas och att när vi är med varandra är allting precis som det borde vara, mycket kärlek.:)
Jobbigt när han jobbar och jag går i skola...
Helst hade jag ju varit med honom hela tiden för då hade det aldrig blivigt något bråk.^^
Men vi ska träffas imorgon i alla fall, han tyckte att jag skulle gå dit han jobbar  och sitta där men jag va lite skeptisk till det från en början.
Men vill man träffa den man älskar får man offra.^^ Hah.

Efter vi pratat så gick jag ner till TV:n för att kolla på lite barnprogram men somnade på en gång och sov fram tills nu...
Måste nog ta och börja få fason på mitt ojämna sovande tror jag.
Suck, mycket jag behöver få fason på nu känner jag...

Dagens citat: Jag pratar högt! HO HO! HO HO! OJ VAD JAG PRATAR HÖGT NU. HO HO!
Min bildlärare idag när hon skulle visa att hon blev tvungen att prata högt om alla satt längst bak.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback