Margreta och Kekes.

Vaknade imorse att Elsas sterio gick igång och det var Lejonkungen som spelades upp.
YES! Väldens bäst uppvaknade, man blir bara så lycklig när man får höra något ur Disneys underbara verk.

Vi åt frukost och for iväg till skolan med Elsas pappa.
Vi hade inställningen att vara glada hela dagen och sprida kärlek, det gick ganska bra.:)

Jag lånade Elsas högklackade skor och var lite nervös om hur det skulle se ut när jag gick..
Jag har ju trots allt bara haft högklckat en gång i hela mitt liv innan, men det gick förvånsvärt bra.
Happy Smile.

Snart fyller man ju år också och min mor lovade mig just en råtta!:D
Kan livet bli bättre?
Man har alltså redan blivigt lovad det ända man önsar sig så vad ska mna önska sig sen då?
Förra året önskade jag mig gem och kladdkaka...
Jag fick inget av det så jag får väll önska mig det i år igen.:)
Så alla ni som hade tänkt ge mig något, gem och kladdkaka uppskattas!:D
Jag hade ,som nämnt tidigare, tänkt att ha en liten middag här hemma för nära och kära eftersom jag aldrig någongång tidigare firat mig själv på något vis, så jag tycker det är dags nu.

Förövrigt har jag börjat med min bilduppgift nu och jag har tänkt till ordentligt.
Inte riktigt säker på upplägget ännu men det är verkligen en taktisk idé, helt klart.
Måste kämpa för betygen som ett as nu om jag vill komma in på teater.
Vad ska jag gå annars liksom? Jag vill inte gå något annat.
Om olyckan är framme och jag inte kommer in så tar jag tamme fasen friår och lever livet!
Men det kanske inte är något att sattsa på direkt, man får ju som ingen framtid på det.

Jag har tänkt ganska mycket idag och kommit fram till mycket vettiga saker.
Känner mig nästan stolt över vilka underbara idéer som kan komma upp ibland.
Bland annat har jag tänk på det här med lägenhet till gymasiet och det känns som att det börjar bli lite bråttom nu.
Jag har ju lovat Elsa att jag ska bo med henne så jag utgår väl från det.
Sen har ju faktiskt jag och Patrik pratat lite om det också.
Från min sida vill jag verkligen bo med honom men det ska ju som hälst vara ömsesidigt sånt där.
Jaja, vi får se hur det blir med allt.
Om inte annat får jag väl försöka hitta någon fler jag och Elsa kan bo med så det täcker hyran.

Känner mig just nu väldigt ensam och uttråkad.
Hade inte vart fel om en viss Patrik Andersson som jag känner hade varit här nu. 
Man saknar ju som ibland, ni vet.
Det är inte lätt när det är svårt.

Nej, nu kom min lillebror vid namn Johan in och vill att jag ska fika med honom, så jag får väll offra mig.

Dagens flumdum: Jossefin Nilsson (Allt hennes pussy-snack och engelska uttryck. Tack för en förgylld dag.;D)


Jenny Sellsve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback