Med ett leende på läpparna.

Vaknade upp och var jättedeprimerad.
Kändes som världens ansträning att masa mig till skolan och jag ville egnteligen bara ligga kvar, men som sagt, vill man ha bra betyg och komma in på bra gymnasium får man kämpa på.

Men vi hade lite intagningspoängssnack idag med Tova (lärare) och hon sa att intagningspoängen på PC teater är 70 poäng!
Jag som gått omkring och trott att det var omkring 220, som Elsa sa till mig.
Känner mig något lättad nu i alla fall. Eller ja, jag hade nog faktiskt kommit in även om det hade varit högre intagningspoäng men man blir som inte lika nervös nu...  
 
Vi hade också hemkunskapsprov idag som jag absolut inte kände mig pepp på, jag va så deprimerad att jag struntade i det för att tycka lite synd om mig själv.
Josse följde med mig som psykist stöd..Tack för det, Josse.

Idrotten idag var något av det jobbigaste och roligaste jag gjort på länge!
Vi hade stryrketräning, i olika stationer, det kanske var cirka 10 olika stationer man skulle vara två stycken på i en minut och sen skulle man vidare till nästa ända tills det att man gått runt ett varv.
Sådär höll vi på i fyra varv! Sista varvet orkade knappt någon, och till och med hockey och fotbollskillarna låg som döda sälar längs det kalla gymnastikgolvet när det var över.
Det var en syn det.
Jag kände verkligen hur fettet förbränndes och hur bra jag mådde efteråt!:D Haha.
Kanske ska börja träna styrketräning istället för fotboll och sådant, så länge man gör såhär så är det ju riktigt roligt.
Ända rädslan är att jag kommer ha störd träningsverk imorgon, men det är smällar man får ta.^^

På torsdag ska jag, Elsa, Tova och Rosalinn kolla på Primerose (friskolan) för att se om det är något, kanske.
Det ska bli mysigt.
På torsdag är det även dags för teater igen.^^ Hoppas det går bättre den här gången än förra..:/

Jag får inte glömma bort att nämna att min kära Patrik har tagigt bort sin så kallade "taggtråd" i munen nu också, och shiet vad snygg han är nu! Måste få skryta lite om det för han är verkligen ännu snyggare nu än innan, hur nu det är möjligt.^^
Han kommer bli tvungen att gå och le hela dagarna för mig.^^ Haha.:D

Men men, det känns som att det är något jag glömt nu men jag kommer väl kanske på det sen.^^

Dagens låt- Lay lady lay-Magnet. Absolut den finaste låt jag hört, man blir lika lycklig och kär varje gång man hör den.

Jenny Sellsve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback