Mer Tv-Spel.

Helgen har varit bra den här gången också.

Det började i lördags när jag och Tobbe gick runt på stan och yrade.
Vi gick runt mellan Domus och Kärnan minst 10 gånger, bara runt runt.
Vi hittade dessutom en massa snygga rosa saker som tobbe testade.
Efter att ha hittat en massa rosa saker kom vi fram till att han skulle lätt kunna skaffa sig en hel garderob fylld med endast rosa plagg.
När jag och Tobbe handlat lite kalsonger och ätigt, tog jag bussen mot Hara.

14.20 gick bussen mot Hara och jag började bli nervös eftersom jag inte visste vart jag skulle kliva av.
Jag ringde på patrik som fick, genom telefonkontakt, leda mig genom Hara by för att jag sedan skulle veta vart jag skulle hoppa av.

Jag kom fram välbehållen och oskadd för att någon minut senare spöa skiten ur både Patrik och Per i "Bad Fur Day."
Jag dödade Per hela tiden.
Patrik därmot, blev så arg när jag dödade honom så jag vågade inte försöka mig på det igen.
Annars måste jag erkänna att de båda är väldigt duktiga spelare och värdiga motståndare.

Helt plötsligt var det lördag och klockan var 14.30.
Efter att ha blivigt tvungen att tvinga Patrik upp ur sängen, klev vi upp och åt  frukost. (Som dessutom råkade vara överbliven pizza sen gårdagen.) Gott!:)

Jag fick skjuts av Patriks allt för snälla far till tågstationen för tredje gången i rad.
Börjar känna mig lite illa till mods nu efter att varje gång blivigt tvungen till att be honom skjuts.
Tur att familjen Andersson är så fasligt snälla.:)

Dagens citat: Att kriga över religion är som att bråka om vem som har störst låtsaskompis.

Dagens Andra citat: Mestadels av vår import kommer från utlandet...(Sagts av George Bush)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback