Min nya blogg.

Jag har nu även jag skaffat mig en blogg att skiva om mitt allt för glamorösa liv.
Hur detta kommer att börja och sluta återstår att se.

Min dag började hos Erika.
Vi klev upp vid 13.00 och satte oss vid datorn där jag visade henne diverse bilder.
Smällen efter nyårsfirandet var lindrigt och jag är helt klart nöjd med vad kvällen hade att erbjuda.
Erika hade dessvärre gjort bort sig något under kvällen och hade lite smått ångest över detta handlande.
Men som man brukar säga "gjort är gjort" och jag tror att det kommer nog att lösa sig till det bästa tillslut endå.
Att när jag åkte hem, skulle bli utfrågad i bilen av min far var ingen större överraskning, och han tog det hela bra eftersom han trots allt litar på mig, min älskade far.
Vi satt och diskuterade lite musik i bilen och lyssnade också på min fars band (som faktiskt spelat in en skiva nu) lät faktiskt förbluffande bra.
"Living next door to Alice" blev nog den dom gjorde bäst tycker jag.

Jag fick en väldigt obehaglig överraskning när jag kom hem dock, som gjorde att jag gick och la mig.
  Eftersom jag inte ville göra några dumma handlingar som jag kanske sedan skulle ångra.
Jag meddelade däremot de "utpekade" och vi talade ut om saken, vilket slutade i ännu ett påhopp från de "ondas makter."
Eftersom jag sov på fel tid av dygent resulterade det till att jag inte kan sova nu.
Alltså så kanske det inte var så smart handlat som det verkade för stunden.
Men skadan är skedd och här sitter jag och i väntan på att en ny dag ska blotta sig.
Förövrigt tror jag inte att det har hänt så mycket av värde så jag slutar mitt skrivade här, och låter resten vara oskrivet.

Dagens ramsa: Ronny Lund tjock och rund bor i Arvesund.
Ronny Lund 

God natt/morgon
 
Jenny Sellsve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback