Mina tre år i Järpen i bilder.

Jag tänkte berätta lite med bilder om mina år i Järpen och vilka som har varit viktiga personer under den tiden. Det här borde jag egentligen gjort vid nyår, men som man brukar säga, bättre sent än aldrig.

När jag började 7an såg jag utsåhär och blev

ganska snabbt förälskad i den här typen. Han heter Simon Sundin och blev min pojkvän i 7an han gick då själv i 9an. Tog dock slut efter någon månad.

Jag började sedan i den fruktade 8an och hittade min då själsfrände Erika Hallebratt.

Här är hon och jag på bild, inte så smickrande, men kul.


I 8an träffade jag också min andra betydelsefulla pojkvän, Jon Halvarsson.  Vi höll ihop ganska länge och blev bästa vänner dessutom.
Tyvärr så hade jag någon slags så kallad damp och vi bestämde oss för att avvakta.
Detta var i slutet i 7an.

Såhär såg jag ut under den tiden.


När jag sedan började i 8an blev jag superbra kompis med min vackra vän Ida Andersson som vi vackert ser på bild här nedan
 Ida Andersson är väldigt speciell och vi hittade alltid på en massa tok! Hon har betytt otroligt mycket för mig. Hon flyttade dessvärre till stockholm till sin mor, under 9ans gång.

Jag träffade Simon Blomé och vi blev snabbt ett par.
 Inte så smickrande bild på min dåvarande kärlek. Dessvärre så fick jag ett återfall och gjorde slut med den snälla Simon, som numera är en mycket god vän till mig.

Jag fick som sagt återfall och det blev Jon och jag igen. (se bilden längre upp.)

Men Jon åkte under sommaren 2006 till USA och är fortfarande kvar där, det höll inte mellan oss under en så pass lång tid och distans, så vi är nu mera endast bästa vänner.

Jag började 9an och var fortfarande nära vän med tjejerna i klassen.
 Hemsk bild men lite måste man bjuda på.;)

Jag blev mycket sjuk under en period i 9an och gled i från dessa vackra varelser men fann lyckan i Elsa Stenström istället som jag dessutom varit vän med undet alla år, mer eller mindre.
Elsa.

Jag är fortfarande vän med tjejerna ovan men dock inte lika nära, men minnen från den tiden kommer jag alltid att ha kvar.

I September månad hände det som jag hade lovat mig själv inte skulle hända.
Jag blev kär för andra gången i mitt liv.
I en bläckfisk dessutom.
De hade en spelning i Järpen som jag var och kollade på, vi pratade lite efter konserten,  sen sa det bara klick.
Nu är det snart 5 månader sedan vi träffades och jag är fortfarande lika lycklig.
Här en en bild på en av det personer som gjort mest för mig under dessa år.
Patrik Andesson.

Jag själv ser numera ut såhär



Och nu ska jag sova. 


Det var min korta och väldigt flummigt berättade skolgång i Järpen.
Tack och lov är den tiden snart över och jag behöver aldrig mer komma tillbaka till denna håla.

Jenny Sellsve

Kommentarer
Postat av: Olivia

Slut i juni eller?

Postat av: joel

...Finns inte jag?

2007-01-28 @ 18:59:06
Postat av: Sara

hörru du!
rolig och kort sammanfattning :)
Men det fattas en liten sak där... nämligen ett ord om mej?
KRam på´re!
Sara

2007-02-05 @ 15:13:06
Postat av: HannaPannaStekteFläsk.

Vilken hemskt bild, den var verkligen pain in the as. Som klassens allra roligaste killar brukar säga.. Ha.Ha. Pussipussi

2007-02-12 @ 17:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback