Nakenfis.

Nu har jag badat länge och väl.
Jag luktar gott, mår bra och är varm, trots det är det något/någon som saknas...Humm..Oerhört jobbigt.

Men när jag låg där i mitt gröna badkar med tända ljus och allting, filiosoferandes om myrslokar och annat så hör jag plötsligt en massa röster.
Nyfiken som jag är ställde jag mig upp i badkaret för att se vilka det var som förde sådant oljud utan att tänka på att i ett fönster kan man ju faktiskt se in också...Stupid Jenny, Stupid!
I alla fall så var det mina nya (väl nämnda här på min blogg) grannar.
Där står jag som ett fån, helt våt, förvånad och framförallt naken!
Mina nya grannar har sett mig naken..Det är inte ett bra första intryck.  
Dum som jag är kastade jag mig nedanför fönstret för att gömma mig, men skadan var redan skedd, det var helt tydligt att de hade sett mig så det måste verkligen ha sett dumt ut när jag helt plötsligt kastade mig ifrån fönstret. Undrar vad dom tänkte, de stackars människorna.
En sak är säker, jag måste råda bot på min otroliga nyfikenhet innan någon kommer till skada.
Fy, vad pinsamt. Jag tror jag hoppar över det där om välkomstkakan jag pratade om tidigare.
Dom kanske tror att det är någon slags "förlåt-att-jag-visade-mig-naken-kaka" eller liknande, mindre bra.
Nej, jag hoppar det där med kakan helt enkelt.
Låsas som ingenting är ju något jag är ganska bra på i och för sig, så jag får väl köra på det antar jag.

Det här är helt klart veckans sjukaste händelse.
Det här måste ju klå den gången Erika var liten och dansade med en nallebjörn i sitt fönster för några gymnasieelever.. Jo, det här måste vara värre alltså.
Tyvärr Erika..;)

Jenny Sellsve

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du badade i vatten Jännö :P

2007-01-24 @ 17:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback