Patrik "retsam" Andersson

Gud vad Patrik är retsam!
Jag skev ju nyss i mitt förra inlägg att han sagt att han kanske inte kunde komma till mig i morgon.
Han ville tydligen bara se hur jag skulle reagera, berättade han nu.

Annars så pratade vi lite om allt möjligt och jag satt och läste upp gammla dagboksinlägg sen jag var 12-14 år. Herre min skapare vad kass jag va på att skriva.
Ingen som helst sammanhang i nånting alls dessutom.
Men lite roligt var det ju trots allt, vi satt och småskrattade åt vad jag skrivigt.^^

I helgen smäller det! (Tror jag.)
Jag ska bli adoptivförälder.
Jag ska åka in till djuraffären och kolla ut den perfekta råttan, som ska få äran att bära det vackra namnet Flensy.
Känner att det är mycket tjat om råttor i mina inlägg nu men jag kan inte rå för det. Jag längtar så!^^
På tal om tjat om olika saker så var mat ett genomgående tema i istort sätt alla mina inlägg från 2003-2005. 
Det konstiga var att jag i stort sätt nästan aldrig åt..:/ Jag hade ju som sagt faktiskt på den tiden ätstörningar. Lite lustig när jag tänker på det så.^^
Men det är ju helt klart något man kan skratta åt nu.

Jenny Sellsve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback