Sammanfattning och planering av veckan.

Ingen skola idag eftersom...Eftersom...ja, du vet.
Man orkar ju inte alltid.
Jag har räknat ut att jag jobbar sååå mycket mer när jag är hemma än när jag är i skolan, vilket kanske inte är så smart men vad gör man liksom?

Annars så har jag hunnit med att duscha,äta,spela gitarr och göra läxor redan och klockan är bara lite över 11. 
Jag är stolt över mig själv.

Eftersom jag inte gjort så mycket just idag ännu tänkte jag skriva vad som redan hänt i veckan och vad som kommer att hända, bara för att ha något att skriva om. 

Igår ,måndags, vaknade jag upp i Elsas boning till lejonkungen och var ovanligt glad.
Vilket förresten kanske inte var så konstigt eftersom jag alltid är glad när jag är med Elsa.
Det gick därmot snabbt över efter att Johnny kom inspringades på engelskalektionen och skrek och störde en massa trots att jag sagt till honom minst 3 gånger! Någon motta får det vara!
Men det är klart, det är inte alltid så lätt i den åldern för pojkarna har jag hört.
Jag skulle kunna citera något som Patrik sagt om just puberteren men jag tror jag låter bli.
Men jag har mina aningar om hur jobbigt och svårt det måste vara för det små stackaras liven.

Idag är det tisdag så den dagen hoppar jag över.

Onsdag ör det imorgon och då har vi bild på skolan! Alltid lika kul, speciellt när man har en så underbart bra lärarinna. Ett happy smile för bildenlektionerna.
Annars så ska jag nog städa rummet imorgon tror jag.

Torsdag: YES! Torsdagar är bäst! Inte nog med att det är teater, vi brukar dessutom sluta tidigt varannan torsdag, dock inte den här torsdagen men endå.
Patrik sa också att han kanske ville hälsa på mig på torsdag, så jag håller tummarna tills dom vitnar bara för att jag ska få slippa vara ensam och ha någon att spela TV-spel med.
Och vem är bättre TV-spelskompis än självaste Patrik Andersson?
Ja just det, det finns nog ingen.
Torsdag är alltså att se fram imot.

En bild jag tagit på Patrik i djup koncentration, riktig bra bild dessutom.


Fredag: Vad händer på fredagar förutom att vi har 6 lååånga lektioner på bara en enda dag?
Ursch för fredagar, det enda bra med fredagar är att sen är det ju helg, och helg är bra!
Alltså inget planerat på fredag.

Helgen: massa, massa frågetecken.(???????)
Har jag tur så åker jag in till stan och köper en råtta i helgen.
jag slipper åtminstonde vara ensam så väldans då.
Råttor är ju dessutom väldigt sällskapliga djur och behöver mycket ömhet och kärlek,
vilket jag har massor av, så kan det bli bättre?
En råtta att älska som dessutom säkert kommer älska mig tillbaka eftersom det gör faktiskt de flesta djur.
Ser fram imot en råtta att kela med.
Ja, helgen blir väl också något att se fram imot då antar jag.:)

Neeej. Nu blev inlägget såhär långt igen! Jag som alltid försöker att få med så mycket som möjligt utan att behöva skriva så mycket. Lyckades alltså inge vidare den här gånge heller.
Jag blir som rädd att ingen ska orka läsa allting om det är för långt. Attans, att jag alltid ska ställa till det.

Dagens nyhet: Monica kommer upp samma vecka som jag fyller år!!:D Ännu en perfekt fördelsedagspresent. Vi ska röja kallbygden som aldrig förr.;)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback