Skoldagen till ära.

Försov mig självklart idag!
Men jag hann med bussen, otroligt men sant.
Han dock inte sminka mig eller göraa något med håret men det är väl egntligen inte så noga.

Engelska på morgonen och jag och Joel hade jätteroligt hela tiden.:)
Tappade dock bort min nyckel, eller rättare sagt någon tog den!
Hade ju som tur va bild så jag blev lite gladare.
Eirin (Bildlärarinnan) hjälpte mig och berömde mig för mina verk.:)
Det är sådanna saker som förgyller dagen.

Sen så hade vi SO och Elsa det aset åkte hem med halvtvåbussen så jag såg inte direkt fram imot SO:n.
Till min förvåning hade jag faktiskt enormt kul! Jag skrattade hela tiden åt Anton Nyqvists och Oskar Englunds underbara kommentarer.
Fick dessutom samtidgt en massa gjort! Duktig Jenny.

Oskar och Anton satt i alla fall och småretades med Sfefan som tydligen tidigare på dagen kastat ur sig något om att han hade högre IQ än Oskar.
Oskar blev väl lite småsur över detta och kommenterade det hela SO:n, Anton hängde med på ett hörn också.

Imorgon är det Torsdag och jag ska på teater.
Patrik sa nyss till mig att han kanske inte skulle hinna komma till mig trots allt.
Inte så ovanligt, jag börjar vänja mig vid att han alltid har så mycket att göra.
Han kan ju trots allt i rå för det, tycker inte att det är lika jobbigt längre som förut.
Jag har ju faktiskt vänner som jag kan umgås med tillexempel Joel och Elsa m.fl.

Dagens diskussion:
 Anton: Stefan är ovanligt smart idag har han hörlurarna bak-och-fram!
Joanna (lärare): Men Anton! Och du Oskar, se till att jobba lite nu!
Oskar: Men Joanna du får inte förvänta dig så mycket av mig, jag har ju mindre IQ än Stefan, jag kan alltså i stort sätt ingenting!
Joanna: Men OSKAR!
Jenny: Kolla en hellikopter, är det en polis?
Anton: Ja, Q8 har slut på ostbågar så dom var tvungen att åka dit snabbt och fylla på!
 Sen fortsatte det sådär. Tänk vad kul man kan ha på SO ibland.:D Elsa du missade något.;)

Jenny Sellsve

Kommentarer
Postat av: Stefan

Du äger.

PS/ jag sa aldrig nåt om hans IQ, förresten säger det inget om hans IQ.
Men oskar tycks ha fått det till att inte har nån alls?
Väntar med spänning på en fortsättning...
DS.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback