Söndagen som var.

Helt plöstligt var det Söndag!
Oj vad tiden går snabbt när man har roligt.

Jag och Patrik klev upp klockan 12:00! Wohow, måste ju vara rekord det här.
Brukar vanligtvis alltid sova till minst 15:00.

Vi klev upp, åt frukost och sjöng sedan Sing star.
Jag va jättedålig och förlorade hela tiden, men det kanske inte är så konstigt med tankte på att Patrik är grym på att sjunga, så jag tröstade mig med det.
Vi sjöng i alla fall i flera timmar och helt plötligt hade vi jättebråttom till affären om jag skulle få något att äta.
Det bar iväg till affär´n ICALL (observara det fiffiga namnet.)
Hadlade på typ 10 minuter och bara bra saker hadlade vi.:D

Sen åkte vi hem åt och kollade på Percy tårar, och jag skrattade mig genom allt.
Hann tyvärr inte se klart på hela men vi får väl ta det en annan gång.:)

Vi gick och la oss och somnade också efter ett tag.
Bästa som finns är att sova!

Söndagens citat: Jag är kapten klänning.

Jenny Sellsve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback