Sova?

Sitter här och väntar på att jag ska "vakna."
Efter som jag skulle upp tidigt struntade jag i att sova och satt här istället.
Ska förövrigt upp om en kvart ungefär.
Ska sova på bussen.

Tur att jag hade Micke som höll mig sällskap igenom natten och var social med mig.
Vi har suttigt och pratat musik, matte och massa annat onödigt. :D
Happy smile för Micke.
Trevligt var det i alla fall.


dagens citat:Han luktar som han ser ut dessutom. Micke när vi pratade om mattelärare. haha.:P

Jenny Sellsve

Kommentarer
Postat av: Anonym

sen när blev musik onödigt? :O

2007-01-09 @ 21:48:05
Postat av: Jenny Sellsve

Det var inte menat så som att musik är "onödigt."
Syftade mest på att vi inte pratade om så mycket som egnetligen har någon större betydelse. Bara allmän skitsnack.
Musik är ytterst viktigt för att man ska må bra.:)

2007-01-10 @ 17:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback