TV-spel och Filmhelg.

I torsdags kom Patrik hit, efter att ha (som kanske tididigare nämnt) missat bussen.
Men han kom i alla fall, och fick en stor kram.
Det första han gjorde när han kom hit var att springa upp på mitt rum, montera isär mitt trumset  och sedan fixa det "så som han vill ha det." Han spelade lite för mig och såg oerhört lycklig ut. 
Han bad också mig att spela, men jag avstod. Han får vänta tills det att jag lärt mig lite mer så jag inte bara spelar på sådant jag själv hittat på genom mitt hysteriskt bankande..^^

Vi kollade också på "Da Vinci koden", men eftersom jag var inne på mitt andra dygn utan sömn så somnade jag självklart i soffan brevid Patrik efter bara några minuter, tills det att han väckte mig och sa att han hade fått blodstopp i armen och ville att jag skulle flytta mig.
Jag försökte att hänga med i det som var kvar av filmen och förstå. Vilket dock var ganska misslyckat. Jag antar att jag får se filmen en gång till senare för att kanske åtminstonde förstå handligen.

Vi gick tillslut och la oss för att sova, och sov ända tills klockan 17.00 nästa dag!
Det går inge vidare med det här med att vända tillbaka dygnet kan man ju lugnt konstatera..:s
Ganska mysigt var det ju i alla fall.

Vi spelade i alla fall ganska mycket TV-spel vilket aldrig är fel.:D

Jag vann hela tiden och blev jättestolt.

 I och för sig så fick Patriks gubbe damp, och sprang bara jättesnabbt och baklänges hela tiden!

Vi skrattade och hade trevligt som alltid.:)

Helt sjukt spel egentligen, men enormt kul!


När vi efter tag kollade på klockan och såg att den var 03.00 tyckte vi att det var dags att sova.

Så mycket sova blev det väll dock inte, vi låg mest och pratade hela natten tills det att klockan var 07.00, kanske.

Pratade om dumma saker vi gjort i våra dagar, och en massa annat kul.

Slutade prata och somnade när vi båda började bli lite för avundsjuka på varandra.^^
Men mysigt var det.

Vi hade bestämt oss för att kliva upp klockan 11.00 vilket kanske inte gick lika bra.
Vi klev rättare sagt upp klockan 15.00 och kom på att det kanske var lite bråttom med bussen och så vid det det här laget.
Men det löste sig (trots att han inte skulle ha missat bussen egentligen.)
Han fick skjuts av en kompis till min pappa som tydligen också spelade i hans band, och åkte vid 17.30.

Nu sitter jag här i min ensamhet och har absolut inget att göra fram till klockan 21.15, då det tydligen skulle vara något kul på TV.
Helgen i sig har i alla fall varit jättemysig och trevlig.
Har bara gjort en massa onödigt och tagit det lugnt, vilket jag uppskattar.

På måndag blir det kanske förhoppningsvis middag tillsammans med Patrik,Henrik och Elsa.
Det kommer bli trevligt när det blir av, och jag ser fram imot det och vet att Elsa gör det också.:D

Känns som att jag borde ha så väldans mycket att skriva om eftersom det hänt ganska mycket nu på sistonde, men jag antar att jag har väll glömt bort minst hälften vid det här laget så jag får låta det här tala för sig.

Dagens spel: Bad Fur Day. 

Jenny Sellsve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback