Onödigt är roligt. Här är onödigt om mig.

Dessa frågor är kopierade från http://carolinestern.blogg.se/.

Mitt namn:  Linnéa Jenny Margareta Sellsve
Längd: 162 cm från tår till huvud.
Spelar du något instrument: Trummor och överväger starkt att börja med trumpetandet igen.
Vem är snyggast: Patrik Andersson & John Lennon.
Vem vet mest om dig: Om jag ska vara 100 % ärlig, så är nog det Jon Halvarsson.
Vad vill du ha just nu: Nästa torsdag och 9ornas bal.
Vilka sjukdomar har du haft:
Influensa, kräksjuka, hjärnskakning, brytna tår, Trasig hälsena, extra fotknöl (något bråskaktigt) och resten låter vi vara osagt.
Fobier: Mot vatten (sjöar, pooler och hav) och Ketschup (fråga inte).
Har du körkort: För vespa och lådbil, ja.
Åsikt om jultomten: Han tar åt sig av äran som nissarna borde få.
Vill du gifta dig?: Jag har alldtig sagt att jag inte vill det, men ju mer tiden går desto osäkrare blir jag, så jag skulle kunna säga att: ja, det vill jag.
Tycker du att du är attraktiv: Ja. Det är alla på sitt egna lilla vis. 
Väska: Brun alxelväska. Mycket behändig och praktisk.
Har du glasögon: Nej, av någon anledning så har jag inte det.
Hur ser din plånbok ut: Jag har ingen plånbok, jag har en väska.
Favorit-program: Lost. Jag kollar inte så mycket på TV.
När ska du festa nästa gång: Beror på vad "festa" innebär. Innebär det alkohol så är jag inte myndig. Innebär det ha kul, så antar jag imorgon.
Vad köpte du senast: Glass.
Hur mycket pengar har du: Ca 300 kr på kortet.
Hur svarar du i telefonen hemma: "Ja, det är Jenny." eller "Kungens badrum."
Senast kramat: Moder Eva.
Vem sov du hos senast: Tova Sol Mikaela Kikajon.
Stjärntecken:  Vattuman.
Ögonfärg: Tro det eller ej, men det varierar.
Kroppsform: Vissa kallar mig smal men jag själv tycker att jag är lagom.
Kall favoritdricka:  Vet inte, vatten?
Varm favoritdricka: Te. Mint-te.
Alkoholhaltig favoritdricka: En öl tillsammans med massor med ost och kex.
Säger ofta: Goknul.
Saknar du någon: Linda och Jon. Patrik också men han träffar jag regelbundet.
Fikade senast: 23:00 tror jag.
Senast sedda film: Jag kommer faktiskt inte ihåg.
Hur känner du dig nu: Jag känner längtan.
Kan du laga mat: När jag känner för det, ja.
Vad pluggar du: 9an, men efter sommaren blir det teater.
Vad tycker du om fötter: Nödvändiga och ganska mysiga.
Är du smart: Vi skulle kunna se det såhär: Jag har inte jättehög IQ men jag har desto högre EQ och är ganska allmänbildad.
Snarkar du: Nej, men det kan hända att jag slåss i sömnen och ibland pratar.
När och varför grät du senast: Jag vet inte. Jag gåter ganska ofta, jag tycker att det är skönt.

Kommentarer
Postat av: Caroline

ta listan du, det är det som dom är till för :D alla tar av alla.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback