Angående inlägget "Carola och Kungen, går det ihop?".

Lustigt att det blev en sådan faslig rekation på citatet i inlägget "Carlora och Kungen, går det  ihop?"
För att se till att det inte blir några fler missförstånd som det tydligt blev, så kan jag förklara att citatet som skrevs i inlägget "Carola och Kungen, går det ihop?" var inte riktat mot någon speciell person/personer, utan skrevs bara för att det hade med inlägget att göra, (alltså intagningen).
Det nämndes inga namn från varken personen som sa citatet eller av mig, därför tycker jag också att detta missförstånd var onekligen onödigt.
Jag ber inte om ursäkt eftersom jag inte gjort något fel eller försökt till att såra någon.
Och jag skulle vilja säga att om några fler kommentarer ska förekomma så föredrar jag att de som skriver står för sina åsikter och talar om vilka de är.
Tack.

Jenny Sellsve
image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback