Bloggandet och förändringar.

Det börjar ta sig med bloggandet nu.
Jag börjar få lite kommentarer till inläggen och allt fler besökare varje dag, det är kul.
Kommentarer är alltid bra, spelar ingen roll om ni vill säga att jag stavar som en ko eller om det är något ni tycker är fel eller liknande, all kritik är bra kritik som man brukar säga, även om ni tycker något är bra får man yttra sig.
Jag fick dessutom en liten idé igår runt 03:00-tiden då jag låg och försökte sova.
Idéen går ut på att jag ska skriva om små roliga händelser jag kommer ihåg från när jag var liten, som vi alla vet har man gjort mycket dumt och även roliga saker när man är liten, så det hade jag tänkt att skriva i slutet av varje inlägg. Eller åtminstonde i ett inlägg varje dag, jag skriver ju ganska ofta flera om dagen.
Jag hade också tänkt att försöka få med en bild till varje inlägg för att göra det mer intressant.
Vad tror ni? Kan det funka? 
Jag gör ett försök.
Jag håller också som tidigare nämt försökt att ändra bloggen lite, så det blit lite mer hemtrevlig.
Men det går faktiskt ganska dåligt, jag får inte till rätt färg och jag förstår inte heller vad allt står för.
Men jag ska fortsätta fippla och så kanske en vacker dag så får jag till det som jag vill ha det.
Angående bilderna och minnerna börjar jag i nästa inlägg.
Kom ihåg att framföra din åsikt.

Jenny Sellsve

Kommentarer
Postat av: olivia

bilder vore jätteroligt tycker jag!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback